Ik ben gisteren een avondje bij de Canonballmann geweest. Even mijn GT verlagen.
Maar alles zat wel zo verschrikkelijk vast...
Na diverse uren van bloed zweet en tranen(vooral voor de canonballman) , luchtsleutels, branders, WD40, slagtrekkers, hamers, achtertrein onder de ato uit...etc kwam uiteindelijk de torsiestaaf los (wat was dat een opluchting>-)
Om 3.15u reed ik weg uit Hilvarenbeek. Maar dat maakte niet uit, want het was wel gelukt. Nu zitten mijn originele raider-velgjes er onder, want mijn 15" liggen bij de dealer voor nieuwe bandjes Toyo).
Reinier; bedankt voor je doorzettingsvermogen.
Maar alles zat wel zo verschrikkelijk vast...
Na diverse uren van bloed zweet en tranen(vooral voor de canonballman) , luchtsleutels, branders, WD40, slagtrekkers, hamers, achtertrein onder de ato uit...etc kwam uiteindelijk de torsiestaaf los (wat was dat een opluchting>-)
Om 3.15u reed ik weg uit Hilvarenbeek. Maar dat maakte niet uit, want het was wel gelukt. Nu zitten mijn originele raider-velgjes er onder, want mijn 15" liggen bij de dealer voor nieuwe bandjes Toyo).
Reinier; bedankt voor je doorzettingsvermogen.
35mm
Niet heel veel, maar echt een duidelijk verschil. Ik heb gisteren natuurlijk een stuk gereden om 3.30u en je voelt je geen stuiterbal. Wel moet ie duidelijk nog worden uitgelijnd. Als je een eetje vlot de bochten doorstuurd moet ie de achterwielen echt meeslepen. Ook bij het remmen moet ik nog uitkijken.
Het ziet er ook echt vet uit!!!
Niet heel veel, maar echt een duidelijk verschil. Ik heb gisteren natuurlijk een stuk gereden om 3.30u en je voelt je geen stuiterbal. Wel moet ie duidelijk nog worden uitgelijnd. Als je een eetje vlot de bochten doorstuurd moet ie de achterwielen echt meeslepen. Ook bij het remmen moet ik nog uitkijken.
Het ziet er ook echt vet uit!!!
jazekers!!!!
Ik hoop dat de bandjes er dan opzitten...
Ik hoop dat de bandjes er dan opzitten...
We shall see...
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 22 aug 2001 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris, deze vrijdag ga ik: of Naar M'trcht (zussie) of naar de verjaardag van een vriend van mij. Bodegraven zit er (weer) helaas niet in.
Ik zie je in ieder geval maandag
Ik zie je in ieder geval maandag
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
nou grossie gefeliciflapstaart met het verlagings kitje er onder zetten. Nu nog een strutbrace en dan echt knallen door de bochten heen.
Wanneer kom je nou eens kijken bij mij?
Wanneer kom je nou eens kijken bij mij?
.:: TurboPowerr ::.
-
Hee Grossie, ik dacht er vanacht ineens aan dat we die beugels onder de achterbankzitting die over die boutkoppen zitten zijn vergeten te monteren. Als het niet lukt moet je een keer bellen, dat ik het doe. Die zeskanten van die bouten moeten in een bepaalde stand staan, anders gaan die beugels er niet overheen. Maar ik weet niet of je ze nog kunt verdraaien, ze zitten inmiddels behoorlijk vast denk ik.
Ik hoor het wel.
Oja een nieuwe laag (zwarte) tape erover staat ook wel netjes als je ooit je a.bank zitting opklapt
groeten Reinier
Ik hoor het wel.
Oja een nieuwe laag (zwarte) tape erover staat ook wel netjes als je ooit je a.bank zitting opklapt
groeten Reinier
Maar dat gaat wel lukken. Het was gisteren ook zo laat...!!! daar hebben we niet meer aan gedacht.
Tino, wanneer ik eens kom kijken?? Ik dacht aan aankomende maandag. Dan vraag ik of Chris, Bas, Paul, Martijn en Jochem ook komen....
Tino, wanneer ik eens kom kijken?? Ik dacht aan aankomende maandag. Dan vraag ik of Chris, Bas, Paul, Martijn en Jochem ook komen....
Ik weet niet hoe serieus 10o is. Dat zullen we ongetwijfeld horen...
Dat worden toch Bodegraafse Pizza's
nee,
Tino moet aan zijn huisje werken...
Tino moet aan zijn huisje werken...
Grossie,
Op <a href="http://www.r5gtturbo.nl" target="_blank" target="_new">http://www.r5gtturbo.nl</a> heb ik wel 's gelezen over camber (=wielvlucht) bij het verlagen.
Heb jij hier nu op nog rekening mee gehouden?
Op <a href="http://www.r5gtturbo.nl" target="_blank" target="_new">http://www.r5gtturbo.nl</a> heb ik wel 's gelezen over camber (=wielvlucht) bij het verlagen.
Heb jij hier nu op nog rekening mee gehouden?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Grossie is druk met verhuizen...
Is dus iets minder online...
Mzzl
Is dus iets minder online...
Mzzl

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'