Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
jacco 16v

mij clio bonk als je een bocht neemt en over een hobbel rijdt de stab rubbers zijn net vervangen dus dat kan het niet zijn.

en maaken alle clio 16v zo'n dreunend motorgeluid tussen 125 en 140 in z'n 5
Anonymous

ik heb precies het zelfde met dat bonken lijkt de uitlaat wel bij mij alleen met een bocht naar links en boven de 130 gaat mijn hele auto trillen zou het een bekend probleem zijn met dat bonken de uitlaat of zo of iets anders raar hoor
Jeffrey E.

Misschien moet je ff je uitlaat rubbers vervangen. Ik heb er geen last van, oke hij doet het nu niet:sad: maar dat is wat anders.

Suc6.
bruno @af
Contacteer:

is het geen kapotte motorsteun / silent blok .
Heeft een klant van mij 2 maal gehad met z'n clio ...

Bruno
Anonymous

hoe kan ik dat weten of voelen maar lijkt van achter te komen
Anonymous

dan kan het wel zijn want als ik hard optrek trekt hij soms naar rechts
bruno @af
Contacteer:

dit kan je testen door de motor met bvb een bandijzer op te spannen en proberen te bewegen waarbij je de motorsteunen in het oog houdt !

wanneer het geluid van achter komt denk ik persoonlijk meer aan de uitlaat (tegenover de achteras) .

door een kapotte motorsteun denk ik niet dat de wagen naar rechts kan trekken bij accellereren !?

Bruno
Tijn
Contacteer:

de motor kan bij heftig gasgeven wel iets gaan kantelen, wat een zijwaarts trekkend gevoel kan geven omdat de aandrijfassen wat verdraaien. maar dan moet je motorsteun al behoorlijk aan zijn eind zijn hoor.
Plaats reactie