Ik ga zeer binnenkort mŽn GTT 35 mm verlagen.
Nu is het zo dat er bij mij nog de originele uitlaat onder zit, en deze ga ik vervangen voor een sportversie.
Moet ik nu ook de originele middendemper vervangen voor een demperloos exemplaar of is dat bij 35mm verlagen nog niet nodig?
Graag jullie bevindingen.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Dat is niet nodig,
De mijne is 30 of 35 mm verlaagd, maar Grossie en ik hebben er een uitlaat met middendemper onder gezet, werkt prima.
De mijne is 30 of 35 mm verlaagd, maar Grossie en ik hebben er een uitlaat met middendemper onder gezet, werkt prima.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Dat wilde ik nou net zeggen Roy 

Vrienden? Homo's hebben vrienden 
Vinden ze dat bij jou in de buurt niet mooi dan Chris?
vroemmmmmmmmm pssssssssst (door naar 2)
vroemmmmmmmmm pssssssssst (door naar 3)
vroemmmmmmmmm pssssssssst (door naar 4)
en dan weer afremmen omdat er weer een brave burger zich stipt aan de snelheid houd

Vinden ze dat bij jou in de buurt niet mooi dan Chris?
vroemmmmmmmmm pssssssssst (door naar 2)
vroemmmmmmmmm pssssssssst (door naar 3)
vroemmmmmmmmm pssssssssst (door naar 4)
en dan weer afremmen omdat er weer een brave burger zich stipt aan de snelheid houd

Oke, oke, oke, het geluid is natuurlijk het mooist als je geen middendemper er meer onder hebt zitten, maar als ik Žm niet vervang scheelt me dat toch weer ongeveer 500 piek.
Bas, was dat een originele middendemper?
Het gaat mij er om of de originele middendemper kan blijven zitten.
Ik heb gezien dat die middenstukken bij Remus en Sebring ook een (kleine) middendemper hebben. Maar is wellicht een stuk kleiner dan de originele?
Bas, was dat een originele middendemper?
Het gaat mij er om of de originele middendemper kan blijven zitten.
Ik heb gezien dat die middenstukken bij Remus en Sebring ook een (kleine) middendemper hebben. Maar is wellicht een stuk kleiner dan de originele?
Ik weet niet zeker of je het originele middenstuk kunt laten zitten (denk het wel), maar 500,-?? Dan heb je wel een erg duur middenstuk hoor. Alleen een middenstuk zonder dempers heb je al vanaf 269,- (Improve) En dan heb je wel een stuk vetter geluid.
- Bas
- Bestuurslid
Rudeboy, was Bosal demper. Een A merk imitatie dus 
Grossie, ik heb een offerte laten maken bij een automaterialenzaak hier in PŽrend.
Daarbij komt een middendemper van Sebring :-*
op fl 374,85, de Remus
op 460,55 en een Devil
op 1059,10
maar de Devil heeft wel als enige de bocht vanaf je spruitstuk erbij (en hij is van RVS).
Prijzen zijn inclusief montage.
Daarbij komt een middendemper van Sebring :-*
op fl 374,85, de Remus

Prijzen zijn inclusief montage.
- Bas
- Bestuurslid
Alsof je 3 emmers leeggooit.. Nou ja 4 dan (2 voor de
). Maar goed, een 'vet' geluid is ook wat waard. Hebben jullie enig idee hoelang een RVS uitlaat meegaat (t.o.v. een normaal systeem)?

- Bas
- Bestuurslid
Tja als je dan van de andere merken er 3 doorheen jaagt, is het nog niet duur natuurlijk.