Volgens mij worden we op Marktplaats in de maling genomen?:
Prijs: 2500,-
Beschrijving: Renault 5 GT Turbo
BJ: eind 1988
Kleur: Parelmoer wit
KM stand: 120000
Extra: CV, witte knipperlichten, Sebring sportuitlaat, Sportluchtfilter
Eind 88?! Als je de foto bekijkt zou ik zeggen dat het duidelijk een fase 1 is (dus tot half 87):
Kijk naar de bumper, bodywork, velgen. En de grill is van een GTS of zo?
Wat zeggen jullie?
eeuuhh; URL????
Laatst gewijzigd door Rudo op do 23 aug 2001 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
grappig...
je kan toch even de URL wegzetten van de advertentie, anders moet iedereen 10 minuten gaan zoeken en niet iedereen heeft daar zin in.
je kan toch even de URL wegzetten van de advertentie, anders moet iedereen 10 minuten gaan zoeken en niet iedereen heeft daar zin in.
Het spijt me, maar de server hier (op m'n werk) laat niet toe dat ik iets download van internet, en ik heb (helaas) te weinig verstand van kompjoeters om op een of andere manier een link te leggen.
Voor degene die de moeite willen nemen om te kijken op Marktplaats.nl: Kijk bij Renault met als zoekterm "turbo"
En bedankt voor de genome moeite!
Voor degene die de moeite willen nemen om te kijken op Marktplaats.nl: Kijk bij Renault met als zoekterm "turbo"
En bedankt voor de genome moeite!
-
- Contacteer:
Rechtermuisknop 'Snelkoppeling kopieren' 
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=" TARGET="_blank">www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=aut ... &style=</A><!-- BBCode End -->
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.marktplaats.nl/printbody.php ... ef=&style=" TARGET="_blank">www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=aut ... &style=</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op do 23 aug 2001 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
fase I! GTX gril, ofwel eentje met een schadeverleden ofwel een omgekatte ofwel geen 1988!
En phase 1 bumper, in 1988 werd parelmoer volgens mij niet meer geleverd, alleen de eerste phase twees van midden 87 tot eind 87 waren in parelmoer. En uiteraard kon je de phase 1 in parelmoer kopen, misschien een tikfout of iemand die niet beter weet.
en gelukig maarOn 2001-08-23 22:28, Chris wrote:
in 1988 werd parelmoer volgens mij niet meer geleverd.
hij is prachtig chris. Superstrak.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hehe
Parelmoer heeft wel wat.
Onze eerste was parelmoer ph I.
Wel mooi hoor.
Parelmoer heeft wel wat.
Onze eerste was parelmoer ph I.
Wel mooi hoor.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'