Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Maus

Voor de liefhebber is er nu ook de<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.clubs.nl/community/default.a ... +Golf+Club" TARGET="_blank">Anti VW Club</A><!-- BBCode End -->

:grin:
Michel S.
Contacteer:

Alhoewel respect everything is, ga ik toch heel erg genieten van die site :smile:.
Ik heb een genetisch vastgestelde hekel aan VW(meer GTI's, VR6 en die dingen allemaal) kan er ook niet veel aan doen.

iedergeval bedankt voor de site. Er gaat een wereld voor me open. Geen idee dat zoveel mensen hetzelfde over die auto's denken.

mzzl
Maus

De slogan van RTC moet je ook altijd in je achterhoofd houden.
Rudo

Je hebt gelijk Maus.

Ik heb net even een tijdje het forum gelezen op die site, maar verder dan elkaar afzeiken komen ze niet, ongeacht wat voor auto je daar hebt. Eén front tegen de VW Golf kun je het niet echt noemen.
Maar ja, als iemand zonodig in een Golf wilt rijden moet hij/zij/het dat lekker zelf weten.

Mijn kopje thee is het in ieder geval niet!:wink:
catrinus

ha ha, wel lachen hoe ze elkaar afzeiken. Maar "respect is everyting" en van respect hebben ze daar nog nooit van gehoord.
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie