eR passen ongeveer 6 auto's in en er is parkeerruimte voor twee wagens voor. Er zit een rails in met takel en een kantoortje. En het is in Delft.
Samen met een goede vriend van mij huren we deze loods voor (toch wel een flink) bedragje per maand. Wel echt geniaal dat ik zoveel ruimte kan huren in de randstad.
Eindelijk ruimte voor projectjes. Heeft iemand nog een opknappertje staan ?
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 20 aug 2001 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, inderdaad ploegah, als je zulke foto's ziet is 't wel helemaal makkelijk kiezen. Tenzij je in vee handelt wil je toch voor je verdriet nog niet in zo'n dodelijk suffe Beemer rijden?
Zoals je weet ben ik ook een BMW liefhebber mijn ouders rijden sinds jaar en dag BMW, maar als ik mag kiezen tussen een BMW of een zeer brute Laguna met een 21 Turbo motor of een zeer strakke Baccara V6 dan zou ik het wel weten! ----> Laguna!
Weet er nog steeds niemand een 5 turbo 2 staan met werk aan ...? Ik zoek nu al een jaar naar een geschikt restauratieproject, maar ik heb mijn zin nog niet gevonden !
Ik heb mij van pure frustratie een nieuwe espace gekocht ... (met 18" natuurlijk)
he ploegah,ik heb een uitgebouwde renault 5 die gerestaureerd moet worden,kan ik dat dan niet bij jou in die loods doen,zodat ik hem daar kan laten staan en zo ook kan schorsen.
Weet er nog steeds niemand een 5 turbo 2 staan met werk aan ...? Ik zoek nu al een jaar naar een geschikt restauratieproject, maar ik heb mijn zin nog niet gevonden !
Ik heb mij van pure frustratie een nieuwe espace gekocht ... (met 18" natuurlijk)
Bruno
Yep, aangezien er maar 3183 van gemaakt zijn, wordt dat lastig. Probeer het is bij deze gast (http://www.lebanon-cars.com/fersan/). Wel ver weg, maar volgens mij heeft hij er nog een staan. Rode turbo I of II.