-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet iemand soms een adres waar ik witte knipperlichten voor een R19 16v phase 1 kan kopen. ik heb al ge expirimenteert met die van een Golf 2 maar die passen voor geen meter. Als iemand wat weet hoor ik het graag
Alleen geimporteerde hebben dat??
Tussen een Nederlandse auto en een Duitse/Zwitserse, zit in principe geen verschil.
Alleen Engels auto's willen wel eens apparte zij knpipperlichten hebben, maar het lijkt me sterk dat jij hier met een Engels import auto rond rijdt.
Amerkaanse import heeft ook weleens apparte zijknippers, en ze hebben zoals jullie weten zij verlichting.
Maar Duise <----> Nederlandse auto's moeten inwezen gelijk zijn.
De types zijn wel eens anders, hiet heb je bijvoorbeeld Clio Willams, in Duitsland werd de soortgelijke Williams ook als Williams verkocht maar later weer als Clio Grand Prix.
Zo heb je nog een aantal verschillende types.
Tussen een Nederlandse auto en een Duitse/Zwitserse, zit in principe geen verschil.
Alleen Engels auto's willen wel eens apparte zij knpipperlichten hebben, maar het lijkt me sterk dat jij hier met een Engels import auto rond rijdt.
Amerkaanse import heeft ook weleens apparte zijknippers, en ze hebben zoals jullie weten zij verlichting.
Maar Duise <----> Nederlandse auto's moeten inwezen gelijk zijn.
De types zijn wel eens anders, hiet heb je bijvoorbeeld Clio Willams, in Duitsland werd de soortgelijke Williams ook als Williams verkocht maar later weer als Clio Grand Prix.
Zo heb je nog een aantal verschillende types.
precies, en die heb ik ook nodig. Mn 19 heeft wel in de voorschermen knipperlichten. maar die zijn makkelijk te krijgen.....
Ik wil trouwens ook witte mist lichten hebben..... Geel is maar nix.
Grtz Paul
Ik wil trouwens ook witte mist lichten hebben..... Geel is maar nix.
Grtz Paul
Laatst gewijzigd door Visscher op di 21 aug 2001 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.