Hallo,
Er komt een pluimpje rook uit de uitlaat bij een wamre start. Welk technisch mankement zit er aan te komen? Zelf had ik het idee dat de Turbo er aan ging. Maar mischien de koppaking? Tevens loopt de motor (miniscuul maar ik ben gevoelig haha) tussen de 2000-2600) toeren niet 100%. gas loslaten en weer gasgeven geeft dan een kleine schok.
Heeft iemand een idee??
sorry gt turbo van 1990
er wordt geroepen dat het uitlaat huis ook gescheurt is..
aaaah
er wordt geroepen dat het uitlaat huis ook gescheurt is..
aaaah
Duid meestal aan op versleten(lees verotte) klepsteelrubbers. Deze willen bij een GTT nog wel eens kapot gaan. En dan wil die nog wel eens roken. Dat inhouden wat je zegt zou best wel eens je luchtfilter kunnen zijn. Of misschien je benzine filter. Maar dat is moeilijk vast te stellen vanachter een pjuter.
groetjes
groetjes
klepsteelrubbers. gaan die snel kapot dan? deze motor zou (jaja?) nog maar max 20.000 hebben gelopen na revisie.
waaraan kan ik zien dat de turbo minder werkt?
benzine filter zou nog kunnen ja.
misschien mengsel verhouding?
heeft iemand ervaring met NGK bougies?
waaraan kan ik zien dat de turbo minder werkt?
benzine filter zou nog kunnen ja.
misschien mengsel verhouding?
heeft iemand ervaring met NGK bougies?
Als dat inhouden vooral bij lage belasting/deellast is, terwijl ie volgas wel goed z'n best doet, zou ik bougies verdenken. Ondanks allerlei mooie beloftes van fabrikanten zij na zo'n 10.000 km de beste prestaties wel verdwenen. Ze doen 't nog wel, maar kritische mensen gaan dan toch schokjes voelen in bep. situaties.
rev it like a rental