Nee, die blauwe wel denk ik.On 2001-08-16 21:11, turbo5 wrote:
er is inderdaad 6 voor geboden en daar doe ik hem inderdaad niet voor weg! kijk 11.5 is eeen richtprijs en 6 is mij iets veel te weinig! ik denk dat niemand hier zijn wagen weg doet voor 6 toch ?? jij toch ook niet chris?
Je moest eens weten wat ik geboden heb gekregen door de oude eigenaar, die had een Wiliams nu en wilde weer een 5, bood echt een TOPprijs, en toch heb ik hem gehouden, achteraf misschien wel stom, maar echte liefde doe je niet zomaar weg.
Tuurlijk, wat gaat ie dan kosten?On 2001-08-16 21:13, turbo5 wrote:
maar chris het gaat bij mijn auto niet alleen om de water/methanol injectie want als iemand die er niet op wilt dan schroef ik dat er gewoon af en dan gaat hij voor minder de deur uit! begrijp je?
Hoeft niet, zit een importeur in Nederland.On 2001-08-16 21:13, Roy Steenland wrote:
Nou Chris als jij nou eens met je beste duits ff een mailtje naar Duitsland stuurt ga ik nog een biertje halen goed?![]()
Hahah, vanmiddag nog een duitse vrachtwagenchauffeur moeten vertellen dat de douane moest komen om de verzegeling te verbreken. Maaken die gasten de vrachtwagen open, zitten er 2 pakistaanse vluchtelingen in, o kut, gou weer dicht. en ff de politie bellen.

O m'n broertje zoekt nog steeds een 5 cabrio.... vind het een beetje zonde om het dak van die van Jasper af te zagen, hahaha 

On 2001-08-16 21:17, Tackinardie wrote:Hoeft niet, zit een importeur in Nederland.On 2001-08-16 21:13, Roy Steenland wrote:
Nou Chris als jij nou eens met je beste duits ff een mailtje naar Duitsland stuurt ga ik nog een biertje halen goed?![]()
Hahah, vanmiddag nog een duitse vrachtwagenchauffeur moeten vertellen dat de douane moest komen om de verzegeling te verbreken. Maaken die gasten de vrachtwagen open, zitten er 2 pakistaanse vluchtelingen in, o kut, gou weer dicht. en ff de politie bellen.![]()

Ja inderdaad, ze waren in de verkeerde vrachtwagen gesprongen, moesten naar engeland, domdomdom.
Maarre ga eens ff stoppen, spreek jullie nog wel.
Maarre ga eens ff stoppen, spreek jullie nog wel.
Dacht ik al, nee kost net iets te veel knaken, sorry.On 2001-08-16 21:20, turbo5 wrote:
tack => doe wat je niet laten kan!