Nee sloten niet.
En die achterklep ben ik nog niet helemaal uit hoe het nu moet worden.
Ik denk een nieuwe klep en dan nummerbord eruit en dan een andere spoiler bovenop.
Keek eerst voor een ax gti spoiler maar er rijden best al veel gtt's met zo'n spoiler dus ben er nog niet helemaal uit.
En die achterklep ben ik nog niet helemaal uit hoe het nu moet worden.
Ik denk een nieuwe klep en dan nummerbord eruit en dan een andere spoiler bovenop.
Keek eerst voor een ax gti spoiler maar er rijden best al veel gtt's met zo'n spoiler dus ben er nog niet helemaal uit.
5 GT Turbo '88 GT5
Waarom de sloten er niet uit?
Gaaf juist!
Inderdaad, die AX spoiler zie je te vaak nu, spoiler van Turboman is ook wel gaaf.
Wanneer meot je alles hebben dan, wanneer wordt ie nou gespoten, volgende week?
Gaaf juist!
Inderdaad, die AX spoiler zie je te vaak nu, spoiler van Turboman is ook wel gaaf.
Wanneer meot je alles hebben dan, wanneer wordt ie nou gespoten, volgende week?
Sloten niet en achterklep eind dit jaar denk ik 
Ik wil die achterklep zo maken dat hij uniek is en niet zo snel een zelfde tegenkomt.
En die ax gti spoilers zie je steeds vaker.
Maar ja het staat ook zeer mooi

Ik wil die achterklep zo maken dat hij uniek is en niet zo snel een zelfde tegenkomt.
En die ax gti spoilers zie je steeds vaker.
Maar ja het staat ook zeer mooi

5 GT Turbo '88 GT5
Nou maakt eigenlijk niet zoveel uit, die F*rd kleur kan je haast niet uit de kleur spuiten. en er zitten nogal wat haken en ogen aan, vertel ik zo meer over...koffie.
Waarschijnlijk vinden veel mensen hem te duur, hij zal het wel waard zijn maar dat veel mensen hem te duur vinden is misschien wel waarheid.
Een originele die superstrak is is vaak meer waard dan een omgebouwde, daar ben je het toch wel mee eens?
Een originele die superstrak is is vaak meer waard dan een omgebouwde, daar ben je het toch wel mee eens?
hij kwam bij mij wat onderdelen ophalen , vandaar dus heb ik even laten zien ( en voelen, horen) wat mijn karretje kan. allen deed het wel een beetje rustig aan ! zaten met z'n 3-en in een klein autootje dus dat gaat niet! en turbo druk maar op 1 bar. voor de rest hele toffe peer!!
foto's staan op de site van SK-Tuning,
volgens mij http://www.sk-tuning.de ofzo,
ik wil ze ook hebben maar vindt ze eigenlijk te duur.
Sorrie, ik heb ook veel geld in mijn 5 gepompt, maar dat krijg je er echt niet voor terug, dat is dus ieder zijn eigen probleem, de prijzen moeten natuurlijk wel redelijk blijven.....On 2001-08-16 21:03, turbo5 wrote:
ja daar ben ik het zeer mee eens! maar de meeste weten toch wat mij karretje gekost heeft ik gok op zo'n 30.000 bij elkaar inclusief alle man uren!! en hij is natuurlijk zeer uniek!

3 paar tegelijk kopen?On 2001-08-16 21:02, Tackinardie wrote:
foto's staan op de site van SK-Tuning,
Roy ik en jij? IDEE?

Korting!

Waar kan iemand op afknappen, toen ik je sprak op Speed was je zo blij als wat!On 2001-08-16 21:05, turbo5 wrote:
nee ik ben absoluut niet bang dat hij weer kapot gaat! alleen ik ben het sleutelen aan deze auto helemaal beu! ik ben sinds het voorval op deze auto helemaal afgeknapt !( sorry )

Natuurlijk, verkoop is mijn vak!On 2001-08-16 21:07, turbo5 wrote:
ik weet dat 11500 te veel is maar het is ook een VRAAGprijs ! begrijp je?
Maar als ik 3000,- bied heb ik hem niet.

Er is al 6000,- geboden toch?
Tja gewoon een mailtje sturen, of ff bellen naar veban, het adres is ergens te vinden in het forum.
er is inderdaad 6 voor geboden en daar doe ik hem inderdaad niet voor weg! kijk 11.5 is eeen richtprijs en 6 is mij iets veel te weinig! ik denk dat niemand hier zijn wagen weg doet voor 6 toch ?? jij toch ook niet chris?