Tackinardie, zou je mij als je wilt een inschriijfformulier van de RTC willen mailen, zodat ik die kan uitdelen? Via mijnbroer heb ik namelijk al een aantal mailtjes gehad voor mensen die geinteresseerd zijn.
Is er ook al een soort folder waar wat informatie over de club staat?
Hoe staat het met de inschrijvingen?
De inschrijvingen die ik op Viva La France heb gekregen die zijn al ingevoerd, dit waren er 22, dit waren dus allemaal nieuwe leden, geen bekende, de club zou dus kunnen starten met een ledenaantal van rond de 40/50. Netjes om mee te beginnen. Helaas natuurlijk nog geen contributie, maar we zien wel wie er in januari over blijven.
Ja ik heb een inschrijfformulier, naar welk Email adres moet het?
En nee een echte folder is er nog niet, maar als Tino terug is fixen we snel ff een datum om te "vergaderen" er is veeeeel te bespreken.
Ja ik heb een inschrijfformulier, naar welk Email adres moet het?
En nee een echte folder is er nog niet, maar als Tino terug is fixen we snel ff een datum om te "vergaderen" er is veeeeel te bespreken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 16 aug 2001 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt mail....
Ze kunnen dus de formulieren bij jouw weer inleveren en dan zorg je dat ze bij mij komen, op een FNB ofzo.
Ze kunnen dus de formulieren bij jouw weer inleveren en dan zorg je dat ze bij mij komen, op een FNB ofzo.
Ja snap ik. Gaan we maken. Dat inschrijfformulier is datgene wat ik ook op VLF heb gebruikt.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 16 aug 2001 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja ffff denken hoor..... i.i.g text gaan verzinnen voor op de flyer enzo.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do 16 aug 2001 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.