ik wil graag een sportuitlaat van sebring kopen eventueel met een soundpipe heeft iemand hier ervaring mee bv als ik mijn kat verwijder waar de kabels blijven en of dit geen invloed heeft op het lopen van de auto en raad er iemand anders mischien een andere uitlaat aan..
Voor wat voor auto ? Ben zelf ook naar een Sebring wezen kijken voor mijn 19. Ik vond ze schreeuwend duur en lelijk. Heb nu een Magnex RVS uitlaat. Super kwaliteitje !!!!
Dit systeem loopt vanaf de kat tot achter. Dit was ongeveer 100 piek duurder dan alleen een sebring einddemper.
Dit systeem loopt vanaf de kat tot achter. Dit was ongeveer 100 piek duurder dan alleen een sebring einddemper.
voor een clio 16v van 91 weten jullie wat betere uitlaten vanaf de kat en mooi geluid en met wat prijzen en zo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kat vervanger van Devil nemen, tussenpijp ook
dan kan je een einddemper naar eigen smaak monteren. Ik zelf heb een Sebring Special Made met 2 x 101mm rond het model met die inbus boutjes. Ik ben werkzaam bij 123qualityServic / Scorpion tuning in Utrecht dus mocht je vragen hebben kun je even bellen of langskom.
dan kan je een einddemper naar eigen smaak monteren. Ik zelf heb een Sebring Special Made met 2 x 101mm rond het model met die inbus boutjes. Ik ben werkzaam bij 123qualityServic / Scorpion tuning in Utrecht dus mocht je vragen hebben kun je even bellen of langskom.
ja maar hoe zit dat dan met die sensoren en zo en ijgenlijk wil ik mijn kat houden ivm de keuring het hoeft wel niet volgens de apk maar ik ben bang dat ik de lage co2 uitstoot van een half procent dan niet haal en uds afgekeurd wordt
-
Je kan voor de keuring je kat. er toch ff onder hangen??
Dat is niet zo moeilijk volgens mij 4 boutjes.
Je moet je kat. altijd bewaren want die krengen zijn echt duur$$$
Dat is niet zo moeilijk volgens mij 4 boutjes.
Je moet je kat. altijd bewaren want die krengen zijn echt duur$$$
NOU NOEM EENS WAT GOEDE UITLATEN INCLUSIEF KATVERVANGER EN AL EN WAT PRIJZEN VAN DIE KRENGEN EN WAAR ZE TE HALEN ZIJN
Magnex is te krijgen bij EPS in Hoogezand. Was voor de 19 ongeveer 860 piek. Vanaf kat tot achter.Kijk ff op http://www.uitlaten.com
Heb wel nog een supersprint hier staan voor een 5 GTT, nog nooit gebruikt, dus zometeen effe te koop zetten bij te koop forum. Maar ik weet dat ze bij uitlaten.nl hele goede uitlaten hebben. Fastchip raad ook aan naar hun te gaan als je een goede uitlaat wilt hebben.
groetjes
groetjes
wat voor supersprint?
Sorry, mijn fout. Het is een power sprint, geen super sprint. Mijn fout.
maar wat voor 1?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Oeps prijs van tussen demper is verkeerd moet fl. 349,- zijn. Ik had die van een 19 neergezet. Check mijn internetsite voor ons nummer. Je kunt ze gewoon bij ons kopen.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik heb een nieuw topic aangemaakt(group N phase II uitlaat te koop). Vindt Bas denk ik wat fijner, net zoals de topic starter.On 2001-08-16 23:34, Tijn wrote:
maar wat voor 1?
groetjes