Ik ook dus, en niet in de laatste plaats omdat ik al 8 jaar bij de club zit, en 7 jaar redacteur ben van het Alpine Magazine.
Mot ik nog ff zo'n stikkertje van RTC hebben eigenlijk.
-----------------
http://www.turboman.nl
Laatst gewijzigd door turboman op do 16 aug 2001 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ik aanwezig ben bij het lustrumweekend 

Aha! Ik ook dus we zien elkaar! (Ben erg benieuwd naar je 5. Heb een aantal jaren geleden al wat gelezen in het Alpine Magazine en kan 'm dan nu toch in het echt bekijken!)
Trouwens, gefeliciteerd, je bent geen NewBie meer!
Trouwens, gefeliciteerd, je bent geen NewBie meer!
Dank je Rudeboy. Hep je de foto's van m'n 5 dan al gezien op deze site en op http://www.turboman.nl ?
-
- Contacteer:
Turboman > je kunt je topic-titel veranderen door je 1e bericht te editen. 
Tis soms wel lastig ja, moet nu ook 2 artikelen schrijven... Tis wat, hahaha. Wel 15 tot 25% korting en heel professioneel Alpine Magazine (beste van Nederland zonder twijfel). Ik doe ook weer mee aan de race-dag/behemdigheidscursus in Assen straks! De moeite waard.On 2001-08-14 22:12, Chris wrote:
Turboman, ondanks dat je geen Clubauto hebt van CRS, vind ik het knap dat je dan zoveel tijd aan de CRS besteed door aan het Alpine magazine te werken. Vind je dat dan niet vervelend?
Het Alpine Magazine is zonder meer een mooi blad, ze zouden alleen wat meer info/foto's over clubauto's moeten geven, dus bijvoorbeeld zoiets van de leden en hun auto's en een leuk verhaal, nu gebeurt dat ook wel op een kleine schaal, maar altijd deharde kern nemen ze.
Wat voor artikel ben je aan het maken?
Zonde dat je je 5 weg doet! (zie andere topic)
Wat voor artikel ben je aan het maken?
Zonde dat je je 5 weg doet! (zie andere topic)
Weet iemand trouwens of de voormalige witte GTT van de vormgever van het Alpine magazine, Valentin Ocheda, bij iemand hier terecht gekomen is?
Ik weet dat hij ongeveer in april verkocht is. (was zelf net te laat helaas).
Ik weet dat hij ongeveer in april verkocht is. (was zelf net te laat helaas).