Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Vraagje wie weet waar de Sprint / Races -
zoals maasvlakte gehouden worden ,of hoe je er moet komen
Jeffrey E.

Er zijn wel op zondag overdag sprints in Amsterdam in het westelijk haven gebied. Maar er wordt de laatste tijd door de politie:sad: streng opgetreden, ze hebben de weg afgezet met hoge hekken en je komt er ook echt niet langs(EIKELS). Er staat meestal ook een busje vol jutte(agenten).

Het werdt al jaren getollereerd, maar van de eene op de andere dag niet meer(een beetje raar maar waar).

Nou ik ga nog ff van de zon hier op Mallorca genieten en spreek jullie wel weer MZZL.
Anonymous

On 2001-08-11 16:37, Jeffrey Clio16V wrote:
Er zijn wel op zondag overdag sprints in Amsterdam in het westelijk haven gebied. Maar er wordt de laatste tijd door de politie:sad: streng opgetreden, ze hebben de weg afgezet met hoge hekken en je komt er ook echt niet langs(EIKELS). Er staat meestal ook een busje vol jutte(agenten).

Het werdt al jaren getollereerd, maar van de eene op de andere dag niet meer(een beetje raar maar waar).

Nou ik ga nog ff van de zon hier op Mallorca genieten en spreek jullie wel weer MZZL.
A,dam = ijmuiden toch --- daar word nu gesprint toch
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik heb nu weer gehoord, dat er en in Amsterdam, en in Ymuiden races zijn, in het havengebied.
Anonymous

we zullen wel zien morgen :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Maxxy, weet je ondertussen wel waar je naar toe moet rijden dan?

Wel een verslag maken ..... :smile:
Anonymous

ik rij achter roy aan
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ben benieuwd Maxxy, ik hoor het wel.
Plaats reactie