mijn vader is hele goede vrienden met een familie in frankrijk,die een camping hebben waar ik net vandaan kom erg leuk!(vooral die bergweggetjes)
moet wel eerst met chris overleggen en met mijn vaders vrienden enzo.
maar ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden!!!!!!!!!!!!!!
moet wel eerst met chris overleggen en met mijn vaders vrienden enzo.
maar ik zou graag willen horen wat jullie ervan vinden!!!!!!!!!!!!!!
jaja, in Biscarosse of in Metz of in parijs of in Nice of...?
Frankrijk is best een ruim begrip...
Frankrijk is best een ruim begrip...
Als ik zou kunnen wil ik wel mee...
Lekker bochten maken daro, kom ook
net uit parijs.
Mzzl...
Lekker bochten maken daro, kom ook
net uit parijs.
Mzzl...
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Let aub ff op in welk forum je zit te posten... 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ik zou het op zich super vinden, maar dan wel in het voorjaar of in de zomer volgend jaar. Dan kun je je er goed op voorbereiden. Om daar rond te rijden is echt kicken.
Bon Plan!!!
Ik ben net terug uit frankrijk,waanzinnig autorijden is dat toch op die landweggetjes.
De Dourdogne is niet echt ver van Nevers magny cours,mischien een ideetje om als RTC het circuit af te huren voor een dag,is namelijk mogenlijk.
Ik heb trouwens wat actie fotootjes gemaakt in frankrijk,van m`n rode Alpine turbo2,staan op m`n site!
groeten.
Ik ben net terug uit frankrijk,waanzinnig autorijden is dat toch op die landweggetjes.
De Dourdogne is niet echt ver van Nevers magny cours,mischien een ideetje om als RTC het circuit af te huren voor een dag,is namelijk mogenlijk.
Ik heb trouwens wat actie fotootjes gemaakt in frankrijk,van m`n rode Alpine turbo2,staan op m`n site!
groeten.
nee dat valt best wel mee.
Er zijn regels voor als je niet hard rijdt dat je rechts houdt.
Verder houdt iedereen goed rekening met elkaar. Je moet wel goed op blijven letten maar als je geen rare dingen doet dan valt het best mee. En iedereen is erg sportief, het maakt geen bal uit waar je in rijdt, het gaat erom dat je lekker op de ring rijdt, en dat is gaaf. Daar is ook het motto respect is everything.
Als er weer plannen zijn dan meld ik het natuurlijk uitgebreid hier.
Er zijn regels voor als je niet hard rijdt dat je rechts houdt.
Verder houdt iedereen goed rekening met elkaar. Je moet wel goed op blijven letten maar als je geen rare dingen doet dan valt het best mee. En iedereen is erg sportief, het maakt geen bal uit waar je in rijdt, het gaat erom dat je lekker op de ring rijdt, en dat is gaaf. Daar is ook het motto respect is everything.
Als er weer plannen zijn dan meld ik het natuurlijk uitgebreid hier.
Ja ik was toen met de zwarte, zal er nog eens foto's van plaatsen als ik tijd heb.
Ik heb nu een velgenset over dus daar ga ik slicks opzetten denk ik als ik die ergens kan krijgen, en die zet ik er dan daar ff op, voor fijn gummen zonder je straatbanden te verneuken.
Ik heb nu een velgenset over dus daar ga ik slicks opzetten denk ik als ik die ergens kan krijgen, en die zet ik er dan daar ff op, voor fijn gummen zonder je straatbanden te verneuken.
Is een leuk idee is alleen wel 1000 kilometer rijden (vanaf den haag dan). Dat duurt dus wel een nacht.
Kunnen we niet beter eerst met z'n allen taxi 1 en 2 kijken en dan naar parijs gaan
? (das maar 550)
Kunnen we niet beter eerst met z'n allen taxi 1 en 2 kijken en dan naar parijs gaan

Ik ga volgend jaar sowieso weer naar de dordogne, ik kom ook al jaren op dezelfde camping daar, daar niet van. Tis alleen wel ff iets meer dan een meetinkje ergens in het midden v.h. land.
Er moet natuurlijk ook een week met elkaar gekampeerd worden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Er moet natuurlijk ook een week met elkaar gekampeerd worden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar dan moet je echt voldoende geinteresseerden hebben en een strakke organisatie.
Misschien is een leuk alternatief:
- binnendoor (n-wegen) naar Calais.
- Dover -> GTtuning/ BB-tuning
- mooie tourtochten en veel pints in het Ebgelse heuelland..??
Misschien is een leuk alternatief:
- binnendoor (n-wegen) naar Calais.
- Dover -> GTtuning/ BB-tuning
- mooie tourtochten en veel pints in het Ebgelse heuelland..??
en iedereen moet vooraf betalen...
Ervaring leert dat de helft van de geinteresseerden dan afvalt. Dan moeten ze over de brug komen en vinden ze het opeens niet leuk meer.