Hey zijn er hier eigenlijk nog mensen die uit het oosten van Nedeland komen?
Grtjes Paul
Hey Paul,jazeker zijn er mensen uit het oosten. En ook met hetzelfde type auto,waanzinneg ofnie!
GREETZ
GREETZ
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
En daar ben jij er ook 1 van?
Zoja waar woon je ergens?
Grtzzz Paul
Zoja waar woon je ergens?
Grtzzz Paul
-
On 2001-09-11 23:44, Rudeboy wrote:
Hé, valt er nog wat te beleven in het oosten?!
Trouwens, jullie weten het: alle wijzen kwamen uit het oosten!!
En waar gingen ze dan naartoe?
Inderdaad, naar het WESTEN!! (daarom waren het ook wijzen natuurlijk)![]()

Jazeker, de hypotheker!! Ik kom uit AALTEN. Ben in bezit van een 19-16V en sind's kort een ALPINE V6 TURBO.
Zal ff een keer foto's opt net plaatsen.
GREETZ
GREETZ
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
In Purmerreutel is geen <a href="mailto:F@#K" target="_new">F@#K</a> te beleven:evil:
maar in AM*DAM weer wel
maar in AM*DAM weer wel
betta, is hier paar kilometertjes vandaan, heb je msn of icq? kom ik wel xtje bij je 19tje kijken.... (Ulft, heb je misschien ooit al wel is van gehoord.....)On 2001-09-12 08:02, DUDE wrote:
Jazeker, de hypotheker!! Ik kom uit AALTEN. Ben in bezit van een 19-16V en sind's kort een ALPINE V6 TURBO.
GREETZ
Cya Paul
Laatst gewijzigd door Visscher op wo 12 sep 2001 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
He Dude, toevallig kom ik ook uit Aalten. Ben jij die gast met die rooie raket?On 2001-09-12 08:02, DUDE wrote:
Hey snietsel,ben je toch nie die gast met dat geroffel uut et filter?? Die hollandse 16V,met een buis van minimaal 110mm??
Ksie je vant weekend,LUNAPARK zoalst heet!
Greetz
Ksie je vant weekend,LUNAPARK zoalst heet!
Greetz
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Daar zit ik wel aan te denken,het is een vette sloep maar optisch moet er nog HEEL VEEL gebeuren!On 2001-09-12 17:53, Rudeboy wrote:
Kijk, een Alpine V6 turbo, dat is nou wel weer geinig.
Ben je ook binnenkort aanwezig in Terwolde (23 sept.) en dan bij voorkeur met de Alpine?!
GREETZ
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
Yep dude,
een originele hollander uit '92. Ik kom die sloep van je wel een keer bekijken. Ik mail je daarover wel.
Mzzl
een originele hollander uit '92. Ik kom die sloep van je wel een keer bekijken. Ik mail je daarover wel.
Mzzl
Tzou goed kunnen!!
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Kom ook uit et oosten, uit Wijchen namenlijk, vlakbij nijmegen. Zijn er ook nog mensen uit die omgeving (omgeving nijmegen dus...) die ook de 23ste gaan, dan kunnen we samen gan!!!