Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

zijn er mensen die zaterdag avond zin hebben om ergens een meeting van renault te houden of zo gewoon kletsen lol fotos maken dan neem ik de digitale cam en de filmcamera mee wordt lachen iemand ideen voor waar en wanneer en zo
Anonymous

wil nou niemand deze meeting of zo brabant is kei gezelliggggggggg
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Reacties komen vaak wat later, niet iedereen is de hele tijd "online", morgen lezen ook weer mensen de topics door.

Ik kan zaterdag niet, een andere keer kom ik zekers wel een keer kijken.
canonballman

Nou ik zou wel willen maar heb 2 problems:
1. auto niet klaar
2. feestje

volgende keer beter!!!
groeten canonballman
Anonymous

weekend er op of zo regaeer met een datum en een plaats houden we een meeting in de omgeving van eindhoven als we dat nou op zaterdag doen kun je ook nog het eurocircuit in valkenswaard op om een mooi ritje over de baan te maken gecombineerd met een meeting en gezelligheid en van alles
André ter Velde

Helaas heb ik al verplichtingen, daarna 3 weekjes naar La France. Volgende keer beter. Ik vind het wel een goed idee !
marco

hmmm interesant ,zeg maar waar en wanneer in eindhoven ,ik denk dat ik en pat dan ook wel ff komen langsfietsen,uhm scheuren :lol:
groetjes marco
Michel S.
Contacteer:

geweldig idee. Tenminste iets wat iets korter bij is voor mij, maar helaas kan ik niet. Mijn weekenden zitten vol tot de 25ste.

Maar als je het ooit nog eens op een andere datum prikt, zal ik van de partij zijn. Hoop dat ik de mijne dan al af heb.

groetjes
Anonymous

nou jongens geef een datum op voor eeen meeting in eindhoven waar je de meeting het liefste wil en hoe laat en welke datum je kunt prikken we de datum die de meeste kunnen regel ik dat we op het circuit van valkenswaard kunnen
Tijn
Contacteer:

Hoe regel je dat dat je daar kan rijden dan?
Of alleen dat je er kan parkeren....
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hoi goed plan ! neem ff kontact op met chris( meeting coordinator ) dan kunnen we er misschien een goede club meeting van maken als iedereen kan of naja bijna iedereen is het wel heel erug gaaf natuurlijk .ik vind het wel leuk maar horeca dus ik val denk ik al af maare voor de rest :grin:
-----------------
groetjes en veel 5 plezier , jochem
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op vr 10 aug 2001 0:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

ja ga proberen te regelen dat we ook echt kunnen racen en hoe kan ik die crisje berijken en zo wie wil er wel mee noem even op zodat ik omgeveer een aantal heb mischien dat het wat kost het circuit even kijken wat ik kan regelen
marco

hoi hier is pat speaking,heb er wel zin in in een circuitmeeting is ff wat anders.
laat maar ff weten wat het gaat worden ben van de partij.
bij deze groetjes aan iedereen.
hoi pat.
Plaats reactie