Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
che

Mensen een vraagje,

Mijn linkervoorlicht doet het al een tijdje niet. Dat wil zeggen alles doet het behalve normaal licht. Een tijdje geleden was het voldoende het stekkertje er nog eens goed in te steken maar dat helpt nu ook niet meer.

Dit moet vast en zeker super makkelijk op te lossen zijn.... Maar hoe... heeft iemand een idee wat het kan zijn

Omdat hij het eerst wel weer deed na het stekkertje er opnieuw in te steken kan het niet aan het lampje liggen...toch??
Laatst gewijzigd door che op do 9 aug 2001 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
mario

zit bij mij een soort schuif stekker onder je koelvaatje bij je koplamp deze was bij
helemaal vies en heb deze redelijk goed kunnen krijgen maar had af en toe ook storing aan verlichting ,mischien kan ff kijken
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ja dat kan , 9 van de 10 x is het foute massa dus kijk dat ff na ( vieze stekkers , corrosie ,contactspray helpt vaak )
che

thnx...ga het morgen proberen!!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Kan ook je massapunt zijn.
Was bij mij helemaal vet maakte door de tectyl bijna geen contact meer....
Zit achter het knipperlicht, met m6 of m8 boutje.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
che

ok....morgen weer een dag.

Had het stekkertje vandaag schoon gemaakt en hij deed het!!

Toen ik later alleen weer met de auto ging was ie weer zoals ervoor....kaduk.....

Dus zal morgen dat wel proberen, thnx Bas..
Plaats reactie