Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Zj*rZ

HeHe :smile:

Wie heeft er vannuit Drachten een in car adjustable bleedvalve besteld? Ik had deze namelijk ook besteld bij Improve Tuning, kreeg ik een mailtje terug dat ze de laatste set net aan iemand anders hadden verkocht! Uit Drachten!!!! Echt wel toevallig! Jeroen (Cyko) of Jeroen (Job) mischien??

Groeten & de MzzL!!
Anonymous

It wasn't me!!
Eyy Sjors, alweer beter??
Dacht dat je vandaag weg zou joh...

mzzls,
jeroen
Zj*rZ

On 2001-08-10 15:29, CycoMiko wrote:
It wasn't me!!
Eyy Sjors, alweer beter??
Dacht dat je vandaag weg zou joh...

mzzls,
jeroen
Nee man! ga pas volgende week weg maar ik wilde het voor vandaag weten (i.v.m. bestelling) omdat ik dan zekerheid heb i.v.m geld!

PS. moet je nu nog iets hebben of niet?
Zj*rZ

ps ik ben wel beter :smile:
ThnX!
Anonymous

Jazeker!! Kom anders ff langs joh. ken je mn werk even zien...
Zj*rZ

grumL :sad: ik kom graag langs maar ik heb ff een olie probleempje op dat aansluit punt boven op de turbo waarvoor we bij jou toen iets bij de gamma ofzo hadden gehaald! bij mij is het schroefdraad van die olie-slang een beetje naar de klote! ik had bij renault garage hier geinformeerd naar een nieuwe slang plus moer...... slang 230 piek en nog eens 40 voor die moer! maaruh daarom w8 ik nog ff met reparen.. ik haal dit slangetje mooi nieuw uit the UK bij BB tuning 38 pond heb ik ook nog een (volgens hun) betere!
Kom anders hier ff langs!!
:smile:
-----------------
Happy 5GTTurbo Owner :smile:
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op vr 10 aug 2001 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

ik heb die slang hier liggen. Zal hem eens inscannen.

tot zo
Zj*rZ

zo'n nieuwe of een orginele van Renault?
Job-turbo
Contacteer:

Ik was het!! heb hem net binnen. als je zo'n slang moet hebben ik heb er ook nog wel een voor je moet wel even kijken of hij goed is dus als je interesse hebt
Michel S.
Contacteer:

het is die nieuwe. Die van renault zijn leuk, maar enorm prijzig. Deze zijn beter en zelfs verplicht bij een hybride turbo. Deze kunnen meer olie doorvoeren, en die mooie blauwe nippels vindt ik ook nog eens super tof.

kijk maar eens op mijn site <a href="http://212.120.120.12" target="_blank" target="_new">http://212.120.120.12</a>
dan ga je naar pictures, dan parts en dan de Braided turbo oil feed pipe.
Zj*rZ

Yup dat is m MClain! Waar heb jij deze gekocht? Prima racing lees ik op je site :smile: En wat voor turbo heb je daar aan die slang hangen? Hybride lees ik nu :smile:
:smile: ziet er goed uit!
En Job-Turbo (ik zag je nog rijden gisteravond, ik zat op de fiets en zwaaide nog :smile: ) ThnX voor het aanbod maar ik haal toch een nieuwe, ik heb namelijk begrepen dat de staat van die slang heel belangerijk is i.v.m de levensduur van je turbo, en gezien ik er net een gereviseerde op heb gezet............

MzzL!
-----------------
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op vr 10 aug 2001 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Job-turbo
Contacteer:

Groot gelijk maar heb je nog wat gehoord van die koni's en wil hij de veren ook verkopen??
Zj*rZ

gheghe! ja als hij het setje verkoopt krijg je de veren er natuurlijk bij! ik moet die vriend van me nog even opbellen i.v.m. die avo's van gttuning. ik geloof dat hij alleen 2 nieuwe dempers en veren voor wil en dat hij die koni's achter wil houden. maar ik laat het je wel weten als ik de onderdelen heb geregeld in the UK.

MzzL
Zj*rZ

He MClain, mischien een rare vraag maar heb jij een credit card, ik probeer zelf ook al een tijdje onderelen te bestellen uit Engeland maar omdat ik geen creditcard heb lukt het niet! vandaar dat ik benieuwd ben hoe jij dit doet?

MzzL!

-----------------
Laatst gewijzigd door Zj*rZ op vr 10 aug 2001 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Michel S.
Contacteer:

Ik heb ook geen credit card. BIj de meeste bedrijven kun je een bank transfer doen. Dus doe je het gewoon door het geld ( :sad: ) over te maken. Wel makkelijk, maar het kost je klauwen vol met geld als je weet hoe makkelijk het is. Effe bellen, fax nummer of E-mail adress doorgeven. Gegevens noteren en naar de bank rennen, geld overmaken en dan wachten op de bestelling.

ik heb ook iets bij GTTuning besteld. BIj die gasten moet je dus bellen, niks email, niks bank transfer, niks rembours. het moet perse met credit card. Dus heb ik de credit card van mijn nichtje geleend. Maar ik heb de bumper nog niet binnen, wel al betaald :sad: . Daardoor staat mijn bankrekening nu wat minder ervoor. Dacht dat je bij credit card de betaling een maandje later kreeg. Dat had ik niet zo goed uitgerekend. Maar ja, dat mag de pret niet drukken. we hebben al een mooie spoiler.

groetjes
Zj*rZ

Yup das waar, maar wat een gekloot met die creditcard shit! ik ga dus volgende week (ergens volgende week) naar die gasten van gttuning toe en dan ga ik ff kijken of er misschien een dealtje te sluiten valt! ik ben namelijk niet van plan om een credit card te nemen omdat ik af en toe wat onderdelen uit Engeland moet hebben! Wat ik in ieder geval bij gttuning vandaan moet en zal krijgen is die set door hun gemodificeerde AVÖ's!
Die wil ik desnoods wel betalen als ik daar ben zodat zij ze dan op de post gooien! en natuurlijk die olie leiding en een intercooler en een betere radiator met seperate olie koeler! En zo kan ik nog wel even doorgaan.... en m'n verlang lijstje word met de dag groter :smile:

Groeten!
Plaats reactie