En de feestavond dan? Is dat niks voor de RTC??? Gezellig toch...met op zondag een grote grasveldmeeting. Op zaterdag is er een feestavond.
Het lijkt me dus leuk om dan op de zondag naar de grasveldmeeting te gaan met zijn allen, lijkt jullie dit ook wat?
Als de datum op tijd bekend is kan ik bijna zeker. Ik heb nog niet echt veel zondagen ingepland de komende tijd
hahahahahaWel met de Kadet he?
Ik hoop toch wel mijn GT klaar te hebben tegen die tijd...
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
22 en 23 september ben ik geloof ik nog vrij. Lijkt me mooi zo'n meeting!!
koppakking, uitlaat. En nog een hele hoop zaken vernieuwen (carburateur revisiesetje, magnecor bougiekabels, bougietjes, luchtfilter (van open luchtfilter terug naar green inductiekit), nieuwe oliepijl- en druksensor, brandstoffilter...etc). Lekker verwennen dus. Maar ik ben aan het wachten op die koppakking (Spesso besteld bij Improve) Die Italianen schijnen niet zo hard te werken deze maanden...wat ben je aan het klussen dan aan de GT?

Laatst gewijzigd door Pieter op ma 6 aug 2001 9:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja Chris, ik kom ook zoals het er nu naar uit ziet...
Zoals gewoonlijk vallen leuke meetings weer eens samen met grote autosport evenementen.
- Golden Tulip Rally in Hellendoorn
- Clio Cup op Spa Francorchamps
Helaas, die meeting ga ik niet meemaken.
- Golden Tulip Rally in Hellendoorn
- Clio Cup op Spa Francorchamps
Helaas, die meeting ga ik niet meemaken.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Sorry gasten maar deze die-hard renault fan moet het af laten weten, en zijn vriendin ook. Mijn moeder is die datum jarig en ik kan het niet maken om daar niet bij te zijn (als ik natuurlijk volgend jaar weer een bbq wil houden
)