Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
mario

dat had ik weer !! :sad:
mijn vriendin belde donderdag haal me ff van me werk .
dacht is goed, auto loopt als een zonnetje.
kom ik daar aanrijden laat hem lekker ff uitdraaien en wacht tot ze naar buiten komt , ze stap in en wil hem starten mooi helemaal niks klik,klik :sad: ik denk f$%k.
heb ik weer collega erbij doet ie het niettttttt ,neeee je kent het wel :-*
wilde wel ff helpen aan duwen dus vrouwtje achter stuur en duwen maar ,wilde in een keer starten .
dus wel gewoon naar huis gereden ben ik thuis, denk weer ff kijken of ie het nu wel doet mooi niet :wink: en ga maandag ff een andere startmotor regelen want dat is niet funnnnnn :-* :-*
dus vandaar dat ik er gisteren niet was in bodegraven :sad: en had ook een verjaardag
Never drive faster than your angels can fly
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

mooi klusje die startmoter eruit halen .
Marius

Das balen man!

suc6!
mario

viel mee :smile: auto op bokken voorwiel rechts eraf en luchtfilter eruit ,intercooler voor wat ruimte 3 bouten loshalen met ratelje en steun aan onderzijde los snoertjes los en kon hem zo pakken maar tref het wel pas 150km gereden dus baal wel ja, maar komt goed :wink:
Never drive faster than your angels can fly
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Mooi Kilo Utrecht Tango dan.
Maar goed dat ik nu weet hoe ik dat ding er achter weg kan krijgen :smile:
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Jeroen
Contacteer:

Hier een klein verhaaltje uit de oude doos.

Lang, heel lang geleden had ik eens een Datsun (heette toen nog zo ja) Stanza.Op zich best een leuke auto, maar ook hier werd de startmotor slecht. Nu was de auto het niet meer waard om er ook maar iets aan te doen, maar we moesten wel blijven rijden. Nu had ik ontdekt dat als je de startmotor een tikkie op z'n kop gaf met een hamer dan deed ie het weer.

Afijn ik heb dus een half jaar gereden met een hamer in het dashboard kastje. En elke keer als ik moest starten, klep open, tikkie op de startmotor en rijden maar weer.

Dus heb je een probleem met je startmotor, geef hem eerst eens een tikkie op z'n kop, hoef je tenminste niet te duwen.

grtz,
Jeroen
Maus

Een tikkie met de hamer op z'n kop deed 't bij mijn 5je ook altijd.
Maar controleer voor de zekerheid ook ff de bedrading; oxidatie bij de aansluitstekkers wil ook nog weleens voor problemen zorgen...
Pieter
Contacteer:

Die hamer moet bij een GTturbo dan wel een hele rare vorm hebben...:lol:
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Dat tikken met de hamer ken ik ook. Toen ik vorig jaar mijn 19 kocht, had deze een hele tijd stil gestaan. Na een paar weken kreeg ik dus ook problemen met het starten. Sleutel omdraaien en dan helemaal niets.....ze gaf geen kick. Typisch een startmotorprobleempje. Een klap met de hamer gaf dus uitkomst.

Volgens mijn Oom, die vroeger Renaultmonteur was, kon het dus komen dat ze een hele tijd stil had gestaan. Een vuiltje zou dus de oorzaak kunnen zijn. Nog een paar weken daarna had ik nog steeds wel eens last, niet altijd, maar toch regelmatig.

Na de laatste klap, logisch dus, heb ik nog nooit iets weer vernomen:wink:.

Moraal: een klap met de hamer kan geen kwaad!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Maus

Zo deden ze het vroeger altijd; eerst een knal verkopen en als dat niet meer hielp, dan gingen ze 'm pas vervangen.
Tegenwoordig staan ze al klaar met een nieuwe startmotor.
Plaats reactie