Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hey Jongens,

Gisteren effe de Macdonalds bezocht met mijn vriendin en wij de auto geparkeerd en lekker gaan eten. Komt er opeens een golfje de parkeerplaats oprijden, en die rookte als een tierelier onder de motorkap. Dat ding was echt aan het koken. Du ik eerst gegeten en eens gaan kijken of ik kon helpen. Ik het probleem gevonden (thermocontact van de aanjager)en dit doorverbonden. Maar toen begon het opeens toch te waaien en te regenen, ik was helemaal zeikenat. Zouden ze het boven niet eens zijn geweest met mij om die gast te helpen??? Maar onze ere-code is toch "respect is everything". Heb wel nog een 4 liter kannetje 10W40 esso Ultra gekregen. Daar had hij niks aan, hij had namelijk een diesel.

maar zo op zich wel een relaxe gast. Ik vondt het alleen jammer dat ik geen materiaal bij me had. Heb dat motorblok nog altijd achterin liggen.
zo maak je nog eens wat mee.

groetjes
Anonymous

Haha

Hadden zo daarboven net gedacht weer een golfje uitgeschakeld te hebben, komt Mclain weer roet in het eten gooien ! :smile:

Nee, tuurlijk moet je andere helpen ook al hebben ze een go..f..g...lf. (krèg ut nie auvâh me lippe jôh). Tis wel zo relaxt als een volkswagen dude jou ff helpt als je langs de kant staat
Marius

Ach ja het is allemaal natuurlijk een beetje opgeklopt he dat renault-vw gedoe.
Uiteindelijk houden ook vw-rijders gewoon van hun auto'tje en van lekker rijden.

Coole actie Mclain !
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

~ Respect is everything ~

Als onze golf rijders dat nou ook eens zouden handhaven zou het veel toffer zijn op de snelweg. I.p.v. scheve gezichten als je ze schijt rij dat je daarna effe een leuk praatje houdt.
Plaats reactie