Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
André ter Velde

Hallo allemaal. we moeten het er over eens zijn, de club is flink op weg om professioneel te worden. Er zijn stickers, shirts, we hadden de beste stand op VlF etc. Wil de club zich verder professionaliseren? Ik vraag dit omdat ik bijvoorbeeld op http://www.altavista.nl geen links zie naar http://www.renault-tuning.com. Wat ook al eens genoemd is is de topic met al onze verzoeken naar http://www.renault.nl om als link daar op de site te staan. We staan ook nog niet op http://www.renault.pagina.nl. Wie van de bestuursleden houdt zich bezig met promotie van de club? Een mailtje naar Autoweek en we staan als club genoemd in het blad. Misschien eens een onderwerp in Autoweek in de rubriek “Klassiekers” of “Klokje Rond”. Het blad De Heilige Koe heeft ook zulke onderwerpen. Ik noem zo maar een paar dingen op hoe we de club zouden kunnen promoten. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de merchandising wat in een ander topic al ter sprake is gekomen. Wellicht is dit alles een onderwerp voor een volgende (bestuurs)vergadering? Laat eens weten hoe jullie er over denken.
Menno

D'r staat wel een vrij prominente link op de renault pagina hoor.

We hebben trouwens een tijdje op 8 gestaan van best bezochte autopagina, maar zijn nu weer teruggevallen naar 11.
rev it like a rental
André ter Velde

Shit, zie hem nu ook. Ik heb er overheen gekeken omdat hij niet bij de clubs stond maar bij overige. Foutje.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Opa, we zijn hard bezig met het regelen van dit soort dingen het neemt effe wat tijd in beslag dus zodoende. Als we meer weten laten we dit zeker horen..
André ter Velde

Oké, oké, ik begrijp dat ik weer veel te ongeduldig ben. Ik ben nog maar net lid, dus heb eigenlijk helemaal niets te vertellen. Laat me effe weten als ik ook iets voor de club kan doen.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Nee nee opa het is juist goed dat leden mee denken met de club want alleen op die manier krijgen we een club die echt perfect is.

en ja je bent ongeduldig dat zag ik al toen ik je bij VLF ontmoete :smile:
Pieter
Contacteer:

inderdaad ja, ik was nog niet uit de auto gestapt of je trok al bijna een shirt uit mijn hand :wink:
Priyantha
Contacteer:

Ik wil wel een banner plaatsen op mijn sites...
André ter Velde

Laat me dan effe uitleggen waarom ik zo kick op dit kluppie. Ik ga met henk van der Wende (XR3i) regelmatig naar Ford-meetings. Ook heel gezellig. Maar ja, 't is geen Renault hè? Dus eindelijk heeft opa zijn eigen kluppie gevonden die ook aan meetings etc doet. Dat vindt opa supergaaf. Zekers als er op de stand dan een paar 3.0 V6-jes staan, een 2.0 sport en een hele zooi van die mooie 5-jes. Over het geluid hoef ik het zeker niet meer te hebben. Wie is dat toch met dat "Let's get Loud" ?? Haha, gave installatie Roy !! En............ sorry, ik laat me weer ff gaan. Jongens, ik geniet gewoon van dit alles.
Priyantha
Contacteer:

Banner staat op deze site
<!-- BBCode Start -->:smile:</A><!-- BBCode End -->
André ter Velde

Da's een McLaren fan-site. :-* Maar toch leuk.
-----------------
André ter Velde (opa)
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
Laatst gewijzigd door André ter Velde op vr 3 aug 2001 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Priyantha
Contacteer:

[quote]
On 2001-08-03 11:57, tervelde wrote:
Da's een McLaren fan-site. :-* Maar toch leuk.
-----------------
André ter Velde (opa)
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
Laatst gewijzigd door Priyantha op vr 3 aug 2001 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie