Marco,op 9-9-2001 vindt er in Landgraaf de Europan Ford Event plaats. Dit wordt georganiseerd door de XR/RS Club Holland. Daar komen ford clubs uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Engeland en Belgie samen. Daar komen zo'n 3000 ford freaks opaf. En niet alleen snelle maar ook heel oude en vreemde fords zie je daar voorbij schuiven en natuurlijk wordt er gesprint. Als je iemand kent met een Ford moet je er zeker naartoe gaan. Alleen Fords komen op het terrein van Megaland. Op dit terrein wordt ook Pinkpop gehouden. Wil je meer weten laat je dan effe horen.
Zeker een leuk evenment, maar een ding is niet juist want 2 jaar geleden ben ik met Joost met de 5 er naar toe geweest en we mochten gewoon met twee GeeTee's het circuit op!
We stonden gewoon tussen de Fords geparkeerd!
En we hebben even op het circuitje gereden!
Hehehe! 
Maar het is zekers een gaaf evenement!

Maar het is zekers een gaaf evenement!
-
Goeiesmorgens, Zullen we deze topic ook gebruiken voor de eventuele meeting met de Ford-club en Renault-Tuning Club? Ik weet dat er een aantal gekken in Limboland rondrijdt met een Fordje, die niets liever doen dan samen eens rijden. Wellicht eens op de maasvlakte. Er zijn namelijk Ford-gasten met nitro-injectie etc.
Nou sorry maar de enige fords die ik daar gezien heb zijn een Cosworth van Steelpan (hg trading) en een rode rs turbo die door iedereen schijt word gereden. Meer fords heb ik daar niet gezien.
5 GT Turbo '88 GT5
-
En ook een zwarte rs turbo, die mijn achterkant wel mooi vondOn 2001-08-02 16:33, Roy Steenland wrote:
Nou sorry maar de enige fords die ik daar gezien heb zijn een Cosworth van Steelpan (hg trading) en een rode rs turbo die door iedereen schijt word gereden. Meer fords heb ik daar niet gezien.

On 2001-08-02 19:46, jnjansen_r5gtturbo wrote:En ook een zwarte rs turbo, die mijn achterkant wel mooi vondOn 2001-08-02 16:33, Roy Steenland wrote:
Nou sorry maar de enige fords die ik daar gezien heb zijn een Cosworth van Steelpan (hg trading) en een rode rs turbo die door iedereen schijt word gereden. Meer fords heb ik daar niet gezien.![]()

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Contacteer:
Wat dat betreft is het misschien handiger om de RTC sticker op je achterraam te plakken 

-
Haha, we zijn weer wakker. Inderdaad Chris, jullie moeten die gasten eens uitnodigen op de Maasvlakte. Er rijden daar in Limboland echt compleet gekken rond.