Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

ZjorZ kan je hier verder met mij mailen.....
Anonymous

Marco,op 9-9-2001 vindt er in Landgraaf de Europan Ford Event plaats. Dit wordt georganiseerd door de XR/RS Club Holland. Daar komen ford clubs uit Nederland, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Engeland en Belgie samen. Daar komen zo'n 3000 ford freaks opaf. En niet alleen snelle maar ook heel oude en vreemde fords zie je daar voorbij schuiven en natuurlijk wordt er gesprint. Als je iemand kent met een Ford moet je er zeker naartoe gaan. Alleen Fords komen op het terrein van Megaland. Op dit terrein wordt ook Pinkpop gehouden. Wil je meer weten laat je dan effe horen.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zeker een leuk evenment, maar een ding is niet juist want 2 jaar geleden ben ik met Joost met de 5 er naar toe geweest en we mochten gewoon met twee GeeTee's het circuit op! :grin: We stonden gewoon tussen de Fords geparkeerd! :grin: En we hebben even op het circuitje gereden! :grin: Hehehe! :lol:

Maar het is zekers een gaaf evenement!
André ter Velde

Goeiesmorgens, Zullen we deze topic ook gebruiken voor de eventuele meeting met de Ford-club en Renault-Tuning Club? Ik weet dat er een aantal gekken in Limboland rondrijdt met een Fordje, die niets liever doen dan samen eens rijden. Wellicht eens op de maasvlakte. Er zijn namelijk Ford-gasten met nitro-injectie etc.
Roy
Moderator

Nou sorry maar de enige fords die ik daar gezien heb zijn een Cosworth van Steelpan (hg trading) en een rode rs turbo die door iedereen schijt word gereden. Meer fords heb ik daar niet gezien.
5 GT Turbo '88 GT5
jnjansen_r5gtturbo

On 2001-08-02 16:33, Roy Steenland wrote:
Nou sorry maar de enige fords die ik daar gezien heb zijn een Cosworth van Steelpan (hg trading) en een rode rs turbo die door iedereen schijt word gereden. Meer fords heb ik daar niet gezien.
En ook een zwarte rs turbo, die mijn achterkant wel mooi vond :lol:
Roy
Moderator

On 2001-08-02 19:46, jnjansen_r5gtturbo wrote:
On 2001-08-02 16:33, Roy Steenland wrote:
En ook een zwarte rs turbo, die mijn achterkant wel mooi vond :lol:
:wink: :lol: RENAULT RULES :lol:
5 GT Turbo '88 GT5
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Wat dat betreft is het misschien handiger om de RTC sticker op je achterraam te plakken :lol:
Roy
Moderator

On 2001-08-02 21:19, Mr. TX wrote:
Wat dat betreft is het misschien handiger om de RTC sticker op je achterraam te plakken :lol:
:wink: idee? ff Tacki bellen :lol::lol:
5 GT Turbo '88 GT5
ger

Sorry maar in Limburg zie je meer R5 turbo dan RS Turbo!!!
Roy
Moderator

Nou hier zie je ze eigenljik geen van beiden veel :smile:. Das eigenlijk ook wel beter dat het niet zoals een kadett is want die zie je op elke hoek van de straat.
5 GT Turbo '88 GT5
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Roy, volgens mij bedoelt Tervelde dat hij die jongens met Nitro injectie dan juist eens mee wil nemen naar de vlakte!
Roy
Moderator

Ja dat weet ik wel maar ik zit een beetje te stoken om ze naar de vlakte te lokken :wink:
No hard feelings Henk :smile:
5 GT Turbo '88 GT5
André ter Velde

Haha, we zijn weer wakker. Inderdaad Chris, jullie moeten die gasten eens uitnodigen op de Maasvlakte. Er rijden daar in Limboland echt compleet gekken rond.
Plaats reactie