Hey jongens,
Effe voor de turbo liefhebbers. ik heb hier de film "The Fast and The Furious" liggen. Echt die film is echt superb. Alleen maar super snelle auto's, ram opgefokt en turbo geluiden erbij, daar wordt je jaloers op. Je hoort vette turbo's fluiten, dumpvalves, echt gewoon super. Wanneer je de kans krijgt, zeker kijken. Deze film heeft mij zelfs overtuigd om over een jaartje of 6 een ander autootje te kopen(uiteraard naast de GTT)
mzzl
Effe voor de turbo liefhebbers. ik heb hier de film "The Fast and The Furious" liggen. Echt die film is echt superb. Alleen maar super snelle auto's, ram opgefokt en turbo geluiden erbij, daar wordt je jaloers op. Je hoort vette turbo's fluiten, dumpvalves, echt gewoon super. Wanneer je de kans krijgt, zeker kijken. Deze film heeft mij zelfs overtuigd om over een jaartje of 6 een ander autootje te kopen(uiteraard naast de GTT)
mzzl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh al te huur of nog niet , het klinkt goed geen muziek op de achtergrond zodat je het mooie geluid van de auto's niet meer hoort . zoals ze zo vaak voor elkaar krijgen ?
Er zit ook wel muziek op de achtergrond, maar bij de streetraces niet. Het geluidis echt super. Maar wat ik wel vreemd vindt, is dat die de auto starten en meteen vol op het gas gaan. Die hoeven blijkbaar neit warm te rijden. Ook na draaien doen ze niet. Net gescheurd en dan zetten ze hem uit.
Oh ja, nog wat vergeten, meer als de helft van hen heeft NOS in de auto. Nitro oxygen System. Iets waar ik ook nog over ben aan het denken. Weet bijna zeker dat ik dat ook ooit erin zal hebben.
BTW, de film moet nog in de bioscoop komen. Wanneer die uitkomt ga ik hem echt wel kijken. Ik heb hem nu op VCD en daar is de kwaliteit redelijk van, maar kan beter.
Groetjes
Oh ja, nog wat vergeten, meer als de helft van hen heeft NOS in de auto. Nitro oxygen System. Iets waar ik ook nog over ben aan het denken. Weet bijna zeker dat ik dat ook ooit erin zal hebben.
BTW, de film moet nog in de bioscoop komen. Wanneer die uitkomt ga ik hem echt wel kijken. Ik heb hem nu op VCD en daar is de kwaliteit redelijk van, maar kan beter.
Groetjes
Laatst gewijzigd door Michel S. op do 12 jul 2001 1:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Mclain, kan je die ter download zetten? 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ik zal kijken. Maar voor degene die er intresse in hebben liefst effe mailen, want ik wil het niet openbaar op het forum plaatsen(is namelijk niet echt legaal).
groetjes
Mclain
groetjes
Mclain
-
Kun je even mailen waar je die kan downloaden dan naar <a href="mailto:mail@madkow.nl" target="_new">mail@madkow.nl</a>?
ik ga kijken of ik die server nog vindt waar die film op stond, anders zet ik hem op mijn eigen server. Diegene die me dan een mailtje heeft gestuurd krijgt dan een login daarvoor
groetjes
groetjes
Ik ga hem vandaag op mijn server zetten, dus kunnen jullie hem vandaag nog downen. Ik heb trouwens wel nog de orginele site gevonden, maar dew groene auto wat ik super kiks vindt is niet eens zo snel heeft maar 250 PK en heeft achter NEP remschijven. maar het blijft een vette bak.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.thefastandthefurious.com" TARGET="_blank">www.thefastandthefurious.com</A><!-- BBCode End -->
groetjes
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.thefastandthefurious.com" TARGET="_blank">www.thefastandthefurious.com</A><!-- BBCode End -->
groetjes
Ben hem momenteel aan het downen, maar het loopt niet echt lekker. Ga eens zoeken naar een die lekkerder loopt
-
Je moet op musiccity.com Morpheus downloaden daar staan ze ook allemaal tussen.
Morpheus werkt het zelfde als Kazaa
Veel plezier
Morpheus werkt het zelfde als Kazaa
Veel plezier
Morpheus is nog trager dan Kazaa. Probeer Kazaa maar eens, gaat een stuk sneller, en is in weze identiek.
-
Ik heb er geen problemen mee.
Ik heb al verschillende films gedownlaod, waaronder
The Fast And The Furious
Charlies Angels
Hollow Man
Hannibal
Pearl Harbor
enz. enz
maar ieder zijn mening
mzzl
Ik heb al verschillende films gedownlaod, waaronder
The Fast And The Furious
Charlies Angels
Hollow Man
Hannibal
Pearl Harbor
enz. enz
maar ieder zijn mening
mzzl
Vanavond zal die online staan. Ook zal ik hier een server gaan posten met de films Taxi 1 en 2 erop. ZIjn ook van die scheur films, maar is dan wel in het frans, met Nederlandse ondertiteling.
groetjes
groetjes
-
- Contacteer:
WinMX is ook een goeie. Vooral voor MP3's, maar ook films. Nadeel is dat je bij populaire films 'in de rij' moet.... (Ga naar download.com en tik in winmx')
Ik heb hem gezien, idd vette bakken. Het mooiste vond ik het stuk waar de camera door de motor gaat. De acteer prestaties van de personen is zwak, maar de auto's compenseren dit ruimschoots.
Ik hebdat stukje door de motor nog eens langzaam afgespeelt, want ik had zoiets van "sinds wanneer komen er explosief bij een nokken-as, zo zag het tenminste uit. Bleek dus dat het een Wankel motor was. Maar echt wel vette film. Ben hem nu aan het comprimeren en dan zet ik hem online.
groetjes
groetjes
De film staat op mijn server. Dus ook de server waar ik ook de plaatjes en dergelijke heb gezet. Zoek maar naar het topic Boek 1 online.
P.s. max snelheid is momenteel 6K/s en maximaal 3 personen.
groetjes
P.s. max snelheid is momenteel 6K/s en maximaal 3 personen.
groetjes
HelloOn 2001-07-14 15:09, Mclain wrote:
Ik ga hem vandaag op mijn server zetten, dus kunnen jullie hem vandaag nog downen. Ik heb trouwens wel nog de orginele site gevonden, maar dew groene auto wat ik super kiks vindt is niet eens zo snel heeft maar 250 PK en heeft achter NEP remschijven. maar het blijft een vette bak.
groetjes
Zou je mij ff het adres van je server kunnen mailen McLain ???
Dan kan ik hem ff bij de downen
Als iemandt intresse heeft ,,,,ik heb ook tombraider en jurassic park3
Zijn ze een beetje goed van kwaliteit Maxxy? Mijn zwager had namenlijk zo'n Tombraider video 8 opname met de hand, was geen kijken...
Anders wil ik wel een copietje, ik heb ok wel leuke liggen, en de meern is vlakbij harmelen.....
Anders wil ik wel een copietje, ik heb ok wel leuke liggen, en de meern is vlakbij harmelen.....
Hmm... het is inderdaad niet de beste kwaliteit, maarja wel leuk om te hebben
ik heb tombraider wel ff zitten kijken, is opzich wel te doen
ik heb tombraider wel ff zitten kijken, is opzich wel te doen
Ook leuk, zit laatst bij een maat een Franse video te bekijken over het Rallyjaar Ž87 ofzo.
Veel Didier (met de bril!!!)en nog meer HF Intergrales, maar komt er toch op een gegeven moment een 5GT voorbij zetten.
Ook leuk om te zien. Lache ook de turbogeluiden van de HFŽs.
Veel Didier (met de bril!!!)en nog meer HF Intergrales, maar komt er toch op een gegeven moment een 5GT voorbij zetten.
Ook leuk om te zien. Lache ook de turbogeluiden van de HFŽs.
copietjes ! copietjes ! copietjes ! copietjes ! copietjes ! copietjes !

hahahah gaan we nu ook nog divx traden hiero
:lol: cool nou die jurasic park wil ik wel hebben hoor ik ben nu zelf bezig met the fast and the furius maar lukt niet al te goed ,duse maxy if you want to give me jurasic ,graag groetjes marco

Heb je een ftp server waar ik kan uppenOn 2001-08-03 18:28, marco wrote:
hahahah gaan we nu ook nog divx traden hiero:lol: cool nou die jurasic park wil ik wel hebben hoor ik ben nu zelf bezig met the fast and the furius maar lukt niet al te goed ,duse maxy if you want to give me jurasic ,graag groetjes marco
Ach , die DivXen zijn leuk hoor, maar die rallyvideobanden loop ik warmer voor 

Hoe groot is dat wat op een server moet worden gezet???
groetjes
groetjes