On 2001-08-01 15:21, Blasto wrote:
Klopt, die nieuwere zijn veel minder goed.
Kent iemand "Mask" nog?? ik heb de themesong nog wel liggen (van de transformers ook trouwens).
Ja, die ken ik ook nog wel, ging iets van, Mmmask, MMMMMask. blablablabababalaa
Met vliegende auto's motoren enz..
Dat was echt het mooiste wat er was. Ik had toen optimus prime en die kon ik binnen 5 seconden van vrachtwagen naar poppetje omklussen. Geweldig ! Helaas heb ik alles verkocht....
Die dingen zijn nu veel geld waard, Ploegah!!
Twee week terug mijn Soundwave verkocht. Gekocht destijds van mijn neef voor een tientje, verkocht in originele doos voor.... 200 piek!!
ik sta echt te popelen. Ik kan niet wachten tot die er komt. Maar natuurlijk kan ik ook niet wachten totdat mijn knightrider op straat is. Zo lijk ik wel een heel erg ongeduldig manneke, hahahaha
We zouden zelf eens een filpmje moeten draaien. Er zijn meerdere leden met een camera, en ik ben van plan om binnenkort zelf ook 1 te kopen. Lijkt me leuk eens iets te filmen in de belus-brothers style. Lekkere achtevolging over de maasvlakte mey 20 auto's.
[quote]
On 2001-08-01 17:49, Mr. TX wrote:
Mask? Jazeker! En He-Man en GI Joe
Kijk hier eens trouwens: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.jaren80.net" TARGET="_blank">www.jaren80.net</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door André ter Velde op wo 1 aug 2001 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote]
On 2001-08-01 17:49, Mr. TX wrote:
Mask? Jazeker! En He-Man en GI Joe
Kijk hier eens trouwens: <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.jaren80.net" TARGET="_blank">www.jaren80.net</A><!-- BBCode End -->
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 1 aug 2001 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
PSIES !!! SkyChannel... elke ochtend de DJ cat show, met eerst nog die blonde snol, Linda de Mol... en zaterdag ochtend de Fun Factory !! dat roelde pas!!
Met die krokodil, en de rest ben ik vergeten....
Mooie tijden waren dat (nu voel ik me weer oud, net zo oud als 10o )
Mask ik heb al dat speelgoed nog liggen man echt super gaaf ook dat benzinestation dat je helemaal ken transformeren in een gevechtsbasis en al die wagens.
Blast0, ik al lang de 25 gepasseerd? ja toch al gauw een weekkie. trouwens had je nog wat aan dat looprekje dat ik in elkaar gelast had voor je (tervelde : ben net 25 geworden)..
Laatst gewijzigd door Tino op do 2 aug 2001 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben ook bouwjaar 80. Heb helaas wel al schade gehad, maar dat was maar een klein beetje en is weer gefixxed. voor de rest is de carroserie nog zo hard als het maar kan. Altijd binnen gestaan, goed onderhouden. Maar ik verkoop mezelf niet
Bolke Bolke Bolke de Beer, daar is tie weer, daar is tie weer. En wat doet Bolke ??? Ren je Rot met Martin Brozius, het debuut van Hans Kazan!!!! Yeah! Trouwens wie is er ook al eens naar Stuif es In geweest. Met onze Ria Bremer. Jaja, opa wel hoor. hahaha
Ja, hallo. Je vraagt nooit aan zo'n oude man wat zijn leeftijd is. Maar voor jou maak ik een uitzondering. Opa is nog maar 30. 9 september vieren we opa's 31 verjaardag. Ennuh, Ronflonflon ???? ken ik niet. Leg eens uit, wat heb ik gemist. Ken jij Leontien Ceulemans nog? Die bonde stoot van het jeugdjournaal?
Oei oei Menno, daar zeg je wat, dat weet ik niet meer... ik ben van 76, dus heb het half bewust meegemaakt...
Weet nog wel dat het spraakmakende televisie was, voor het eerst bolte vrouwen op tv in Nederland.
Opa, leontien zegt me niets, maar diewertje blok wel, die deed altijd school TV toen ik nog op de basisschool zat.
DAt je ronflonflon niet kent, dat was toch wel erg bekent toen.
Dat was met sjef van oekel enzow.. T Schippers moet je wel wat zeggen.