Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Marius

Ok, de mensen die mijn 5 gtt wel eens gezien hebben weten dat het ding er nu niet je van het uitziet. Hier en daar wat roestplekjes en krassen, op het dak is al eens het WK pingpong gespeelt en over de onderhuidse roest hoeven we het helemaal niet te hebben, bovendien zijn de bumpers ook niet meer zo strak, maar....

NU HEEFT ER EEN OF ANDERE AAP VANNACHT EEN PAAR DEUKJES IN DE ZIJKANT GESCHOPT en daar baal ik dus echt ontzettend van. Laatst was dat ook al bij iemand van rtc gebeurd. Trekken 5gtt's dat aan of zo? wat is het? ik vind het zo'n minne actie, welke idioot doet dat nou? De schoenstrepen staan er gewoon nog op....
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Wat een K*T-streek Marius!!!! :sad:
Stelletje eikels dat het zijn!
Hoelijk kun je het wat fixen.....
Anonymous

Klootzakken !!!
Marius

Ja eentje in het achterscherm kan ik er denk ik wel uitkrijgen, die is rond naar binnen toe... even een keer rustig naar kijken. De andere 2 zitten in het portier en zijn wat venijniger...... zucht....
Jeroen
Contacteer:

Toen ik mijn 5GTT nog had is er 3 keer ingebroken, bij de derde keer dat het gebeurde had de politieman bij wie ik aangifte deed de volgende opmerking: "tja, zo'n auto vraagt er ook wel om".

Men moet gewoon respect opbrengen voor iemand zijn auto en er met z'n poten van afblijven.

grtz,
Jeroen
Marius

Dat is ook vett balen. In nederland is het inderdaad niet zo van kijk tof een gtturbo, dat is echt gaaf, daar zit mooie techniek in, dat is tof, een echt liefhebber, maar van, oh die patser heeft een gtturbo, zie hem nou, dat gun ik hem niet....

Als je bijvoorbeeld naar Italie gaat daar vinden mensen het gaaf als je een auto rijdt die sportiviteit uitstraalt zo van, ik gum en trek hard op! Die de passie van het autorijden en het mooiie van de techniek uitstraalt. Maar in nederland kennen maar weinigen dat volgens mij, en dat vindt ik echt diep triest. En dan schoppen ze er liever een paar deuken in of trekken je deur open om te kijken of er nog wat van je te halen valt, zo ziek.... ik kan daar echt van kotsen.
Zj*rZ

:sad:
This pisses me off!
GO!@#@!$$@ME, Wat een waardeloze <a href="mailto:kL@te" target="_new">kL@te</a> Streek man! waarschijnlijk een vw gti chaufeur die je er een keer uitgelknalt hebt met je 5 GTT!!!
Maar echt waardeloos..... ik baal zelf ook ik ben namelijk met m'n stomme rotkop vrijdag toen ik net m'n hele auto klaar had ff met m'n achterse spatbordskirt (ofzo) en m'n velg langs de schuurdeur geschuurt. zit nu een mooie Klote scheur in en een paar krassen op m'n bijna splinternieuwe oz-tjes
:sad::sad::sad::sad:
André ter Velde

On 2001-07-29 13:37, opperhoofd wrote:
Toen ik mijn 5GTT nog had is er 3 keer ingebroken, bij de derde keer dat het gebeurde had de politieman bij wie ik aangifte deed de volgende opmerking: "tja, zo'n auto vraagt er ook wel om".

Men moet gewoon respect opbrengen voor iemand zijn auto en er met z'n poten van afblijven.

grtz,
Jeroen
Met andere woorden: Die fijne meneer agent vindt het schijnbaar normaal dat in een mooie auto wat deuken worden getrapt. Zo'n kerel zou ik nu met plezier een paar deuken verkopen. Leuker is het om zijn chef even fijntjes uit te leggen dat meneer de agent er zo over denkt. Binnen het ambtelijke apparaat van de politie vinden hogere geplaatsten niets leuker dan lagere af te zeiken. Dan krijgt meneer agent eens lekker op z'n flikker. want zeg nou zelf: Dit soort uitspraken geeft toch precies aan hoe zo'n agent denkt (en misschien ook doet)? Misschien is hijzelf wel degene die het deukje getrapt heeft. Hij vindt dat namelijk gewoon. de LUL ! (sorry jongens, maar zo denkt opa er over)
turboman
Contacteer:

On 2001-07-29 13:29, Marius wrote:
Ja eentje in het achterscherm kan ik er denk ik wel uitkrijgen, die is rond naar binnen toe... even een keer rustig naar kijken. De andere 2 zitten in het portier en zijn wat venijniger...... zucht....
lekker hoor zo'n politieman, moeten ze direkt ontslaan. En iedereen met z'n poten van andermans spullen afblijven! ^$%^#$^$%
catrinus

ik baal zelf ook ik ben namelijk met m'n stomme rotkop vrijdag toen ik net m'n hele auto klaar had ff met m'n achterse spatbordskirt (ofzo) en m'n velg langs de schuurdeur geschuurt. zit nu een mooie Klote scheur in en een paar krassen op m'n bijna splinternieuwe oz-tjes
:sad::sad::sad::sad:
Is de schuur niet groot genoeg of testte je of je skirt dat wel kon hebben :lol:
There will be plenty of time to rest when your dead
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Wat een gigantische eikel.!!!!!!!!:evil:

STERKTE!!
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Als je weet wie het is dan krijgt hij een bezoekje van de RTC!!!
catrinus

zo is dat. Echt die eikel moet eens flink aangepakt worden. Als ze dat bij mij deden werd ik super woest. Echt dan moet je me de eerste tijd niet aanspreken. pas als het gerepareerd is dan kun je weer met me praten. Zo erg gehecht ben ik aan me wagentje.
There will be plenty of time to rest when your dead
Marius

hm zjorz das ook balen, oz'tje nog wel in balans? Je auto'tje loopt verder wel toppie met die nieuwe turbo toch nu weer?

tJa, toch moeten we niet de politie eindeloos gaan zitten afzeiken hier. Die mensen krijgen ook beleid opgelegd van bovenaf, met "targets" (bral bral) die ze moeten halen, bedacht door een of andere kerel die weer een mooi raportje geschreven heeft....

De politie moet het doen met steeds minder manschappen, wat op zich belachelijk is in een land waar bv (zinloos) geweld en zedendelicten aan het stijgen zijn, toch vaak dingen die je kan voorkomen door meer patrouillerende agenten in te zetten, dag en nacht.
Idioot is het wel dat "de normale mens" wordt bestraft voor 0,1 km per uur te hard rijden terwijl er hier in de stad junks rondrijden zonder rijbewijs en in onverzekerde auto's. En oom agent gedoogt dat gewoon. Dat vindt ik echt van de zotte.

Overigens heb ik me al sinds lange tijd voorgenomen om een idioot die ik iets doms zie doen, zoals het jatten van een autoradio of het zomaar deuken schoppen in een auto lichtelijk te verwonden met een r5 gtt bumper.
Laatst gewijzigd door Marius op ma 30 jul 2001 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
André ter Velde

Dit laatste bericht slaat denk ikm een beetje op het stukje dat ik heb geschreven. Toch blijf ik van mening dat een agent die aangeeft dat een mooie auto er om vraagt om vernield te worden, heel erg buiten zijn boekje gaat. Straks vinden we het normaal dat een oud vrouwtje (oma-tje) beroofd wordt, want dat vraagt er om. Of een mooi kleine meisje verkracht wordt, want dat vraagt er om. Sodemieter op! Als een agent zulke dingen tegen mij zou zeggen, zal ik er alles aan doen om hem duidelijk te maken dat ie gigantisch de fout in is gegaan. Sorry, ik liet me weer effe gaan.
Greetings, Opa. (daar kom ik toch niet meer van af na zondag)
Marius

Ja daar heb je gelijk in Grand-Papa (of G-papa :wink: ). Het moet inderdaad niet uitmaken, helemaal met je eens. Het was ook niet bedoeld om je stellingen te ondermijnen ofzo hoor. Ik probeerde alleen de situatie van de coppers in het algemeen ook nog een beetje te analyseren.
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

Helemaal met je eens, Andre! Niemand vraagt erom. Het is gewoon een crimineel feit en daar moet alles aan worden gedaan om het te voorkomen of te bestraffen :sad:
Als er zo laks om wordt gegaan met zulke dingen, wordt het dan straks de gewoonste zaak van de wereld??! Stelletje eikels die zulke dingen flikken.
Marius, al bezig geweest met uitdeuken? Succes alvast!
Marius

Zoals gewoonlijk, weer weinig tijd. Ik ga er even rustig voor zitten op een zaterdagje denk ik.
Plaats reactie