-
- Contacteer:
Is goed
En wanneer gaan we nu eindelijk eens raggen met Colin McRae, Marius? 

Is een goed idee.On 2001-07-27 16:19, Marius wrote:
Ja kom ook eens langs in grunn TX/Catrinus ! Misschien kunnen we binnenkort wel eens even kijken of we een middagje of avondje kunnen gaan rijden ofzo.
There will be plenty of time to rest when your dead
Zo dat was een leuk begin van het weekend, even alpientjes kijken.
Niet slecht, en die clio cup auto's waren ook errug leuk.
Met z'n 4'en in mijn gtturbo was niet echt denderend he catrinus, hahaaha, kon later wel merken toen ik in mijn 1'tje erin zat dat het weer een stukkie sneller ging.
kHeb nog even tegen Erik in zijn golf vr6 getrokken op de snelweg maar dat kon ik toch niet bijhouden, is een brute doorstamper.
Niet slecht, en die clio cup auto's waren ook errug leuk.
Met z'n 4'en in mijn gtturbo was niet echt denderend he catrinus, hahaaha, kon later wel merken toen ik in mijn 1'tje erin zat dat het weer een stukkie sneller ging.
kHeb nog even tegen Erik in zijn golf vr6 getrokken op de snelweg maar dat kon ik toch niet bijhouden, is een brute doorstamper.
Was zeker een geslaagde begin van het weekend. Toen die eigenaar kwam van die clio`s werd het wel aardig interesant. Toch jammer dat er geen ruimte voor die alpine is bij mij thuis. De auto is ook al bijna klaar voor vlf. nog even de motor schoonmaken en dan kan het feest beginnen. Deze dag was zeker voor herhaling vatbaar marius. Volgende keer bij jou? Toch maar goed dat we met de gt van jou zijn gegaan. 4 man in mijn gt en ik heb geen bumper en banden meer 
En de naakte schone zij nog tegen mij dat jullie gauw eens weer moesten komen
Groet van catrinus

En de naakte schone zij nog tegen mij dat jullie gauw eens weer moesten komen

Groet van catrinus
Ja, en dan een route zonder flitspalen natuurlijk.
Maar hee guess what, toen jij het vanmorgen tijdens de koffie over je CO-carburateur schroefje had dat je een keer had verloren waardoor die onwijs slecht stationair ging lopen dacht ik, hey daar kan ik ook nog wel eens weer aan gaan draaiien.
Dat heb ik nu gedaan, en op 4 slaagjes open draait de motor weer helemaal super! Erg fijn dus, hij trekt weer schokvrij door en draait gewoon mooi rond stationair.... duh...
Ik ga hem zo als de motor is afgekoeld eens even fijn vastkitten en dat zal wel een hoop schelen denk ik...
Maar hee guess what, toen jij het vanmorgen tijdens de koffie over je CO-carburateur schroefje had dat je een keer had verloren waardoor die onwijs slecht stationair ging lopen dacht ik, hey daar kan ik ook nog wel eens weer aan gaan draaiien.
Dat heb ik nu gedaan, en op 4 slaagjes open draait de motor weer helemaal super! Erg fijn dus, hij trekt weer schokvrij door en draait gewoon mooi rond stationair.... duh...
Ik ga hem zo als de motor is afgekoeld eens even fijn vastkitten en dat zal wel een hoop schelen denk ik...
Toch wel een goeie tip voor iedereen dacht ik. Als je het co2 schroefje eens kwijt bent geraakt en je hebt een nieuwe er ingedraait en afgesteld, kit dan dat gat dicht waar het scroefje in zit. trilt er niet meer uit. ik heb het zelf ook gedaan en het werkt perfect
Mag ik de volgende keer ook wel mee
heb vandaag al ff met Ctrines gelult op VLF en ik wil heel graag een keer mij te kijken bij alpinetjes, en natuurlijk met jullie een stukkie rijden en een bak caffee zaufen (of een biertje pakken in de stad! Lijk me leuk!!

Ok, wat is een relekste dag om eens even te gaan rijden. Willen we nog stappen daarna is bijvoorbeeld zaterdag wel handig, willen gewoon wat drinken dan kan het ook wel doordeweeks (als mensen kunnen met werk).
Maar bv zondag en dan tegen de avond is het meestal het rustigste dus dan is het wel het meest ok denk ik, maar een andere dag vindt ik ook best.
Bijvoorbeeld om uur of 3 a 3:30 bij mij afpsreken hier in grun. Via binnendoorweggetjes naar assen, beetje bij circuit kijken/raggen, via andere binnendoorweggetjes door drenthe weer omhoog naar groningen en daar wat drinken. Onderweg ergens een cafetaria pakken om daar wat te eten.
Catrinus, zou je me trouwens nog die foto vanuit de auto kunnen sturen? En misschien nog wat meer?
Maar bv zondag en dan tegen de avond is het meestal het rustigste dus dan is het wel het meest ok denk ik, maar een andere dag vindt ik ook best.
Bijvoorbeeld om uur of 3 a 3:30 bij mij afpsreken hier in grun. Via binnendoorweggetjes naar assen, beetje bij circuit kijken/raggen, via andere binnendoorweggetjes door drenthe weer omhoog naar groningen en daar wat drinken. Onderweg ergens een cafetaria pakken om daar wat te eten.
Catrinus, zou je me trouwens nog die foto vanuit de auto kunnen sturen? En misschien nog wat meer?
Laatst gewijzigd door Marius op ma 30 jul 2001 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.