Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
André ter Velde

Vrienden,

Ik ben vaker naar meetings en evenementen in Lelystad geweest. De hermandad (of gewoon politie) weet ook wanneer deze dagen zijn. Een heel beruchte plek om te gaan controleren is de A 27, tussen de aansluiting met de A1 en de A6. Ook ik ben daar tot 2 maal toe geflitst. :cool:

Tot zondag !!!
-----------------
André ter Velde
Renault Mégane break 1.4i 16V RXE
Laatst gewijzigd door André ter Velde op wo 25 jul 2001 7:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Goof

Sowieso, uikijken.....

Na Assen waren ze ook weer lekker bezig, met onopvallende auto's!!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Inderdaad bedankt voor de tip, altijd veel controle's na zulk soort evenementen.
André ter Velde

Let op, dit is een controle die er 's morgens heel vroeg al staat. Dus niet alleen na afloop.
mario

ga het toch rustig aan doen .
zou lullig zijn als er iemand lid wordt
van verkeerde club :-* :-* :-*
Roy - clio16v

Grrr, ik ben net geflitst door niet fatsoenlijk op te letten. Ik heb m'n portie wel gehad!
Menno

voor iedereen die niet via de A6 komt maar vanaf de andere kant: alle keren dat ik tot nu toe naar 't circuit ben geweest heb ik ze zien staan op "die lange rechte weg dwars door de polder". Volgens mij heet ie Larserweg, en 't is als je vanaf Harderwijk komt, na een keer bij de stoplichten links, 't laatste lange rechte stuk voordat je rechtsaf echt richting vliegveld gaat.

Sorry voor de brakke uitleg, maar pas 'uit'.
rev it like a rental
Plaats reactie