Naar mijn spijt dat ik mijn auto aan mijn broer heb uitgeleend. Doet mijn auto helemaal niets meer! het geval wil dat hij gisteren aankwam met een rokende motor=> toen was het snel geblust. wat bleek meneer had veeeeeel te hard gereden en mijn hitteschild stond in brand. kortom nog steeds niks aan de hand alleen vanochtend wilde mijn auto niet meer dan 2500 toeren maken( raar) en toen ik eenmaal bij mijn werk was en de gt doortrok deed hij helemaal niks meer (alleen de startmotor ging rond) .Naa alles open gehaald te hebben bleek dat hij goed vonkte en hij wel genoeg benzine kreeg Dus wat is het gvd.................................!!!!!!!!!!!!!!!!!! graag reageren a.u.b als u wat weet bij mij op het werk ( toyota-garage) is het een groot mistery!!
Heb je nog wel compressie op al je 4 cilinders? of zijn je zuigers gesmolten?
of kleppen verbrand? :sad:sad: werkt je vacuüm vervroeging nog wel? Het is allemaal moeilijk te zeggen van een afstand.
Veel succes met sleutel ( en met je broer :-* )

Veel succes met sleutel ( en met je broer :-* )
o,ja ik wilde zeggen : de vlotterkamer zit vol maar de motor krijgt geen sap! kortom de bougies blijven kurkdroog. dus.... de hoofdsproeier is niet verstopt en de accerleratie sproeier doet het slecht! rara wat is het???
Uhm, dus de gewone benzine toevoer was geen injectie maar gewoon carb.
Uhm..
Uhm..
Op een of andere manier wordt er dus geen benzine aangezogen. Dat kan dus inderdaad betekenen dat bv je kleppen kapot zijn en je geen compressie meer hebt, of je kop(pakking) is kaduuk.
Maar dit zijn de dingen die ik zo even bedenk, het kan ook wat anders zijn.
Het moet in ieder geval iets zijn wat de stroming beinvloed door de carb, cq ervoor zorgt dat er geen flow door je carb is, waardoor er geen benzine aangezogen wordt.
Uhm..
Uhm..
Op een of andere manier wordt er dus geen benzine aangezogen. Dat kan dus inderdaad betekenen dat bv je kleppen kapot zijn en je geen compressie meer hebt, of je kop(pakking) is kaduuk.
Maar dit zijn de dingen die ik zo even bedenk, het kan ook wat anders zijn.
Het moet in ieder geval iets zijn wat de stroming beinvloed door de carb, cq ervoor zorgt dat er geen flow door je carb is, waardoor er geen benzine aangezogen wordt.
Laatst gewijzigd door Marius op ma 23 jul 2001 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
We horen het wel :-*
Gegroet
Gegroet

-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
Turbo5 doe's relaxed man. We proberen je alleen maar te helpen we vallen je niet aan ofzo!
Het is in ieder geval fucked up dat je 5ie nou verrot is. Maar had dit ook niet kunnen gebeuren als je er zelf in gereden had? Of trek je hem nooit naar zijn top? Ken me niet voorstellen namelijk dat precies nu je broer er in rijdt dat hij naar z'n grootje gaat.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik laat ook NIEMAND in mijn 5 rijden omdat een ander niet (naar mijn mening) weet hoe je onze wagentjes moet behandelen. Vraag maar aan chris die wilde de mijne een meter naar voor halen echt niet he gebeurt gewoon niet.
Voor de rest suc6 met het probleem ik ken je hier niet mee helpen.
Later
Het is in ieder geval fucked up dat je 5ie nou verrot is. Maar had dit ook niet kunnen gebeuren als je er zelf in gereden had? Of trek je hem nooit naar zijn top? Ken me niet voorstellen namelijk dat precies nu je broer er in rijdt dat hij naar z'n grootje gaat.
Begrijp me niet verkeerd hoor ik laat ook NIEMAND in mijn 5 rijden omdat een ander niet (naar mijn mening) weet hoe je onze wagentjes moet behandelen. Vraag maar aan chris die wilde de mijne een meter naar voor halen echt niet he gebeurt gewoon niet.
Voor de rest suc6 met het probleem ik ken je hier niet mee helpen.
Later
ik heb vandaag de compressie gemeten en deze was perfect dus... er zit nog een ding op en dat is dat de uitlaat dicht zit!! dus dat morgen proberen en daarna gaat hij naar een specialist!! dus... ik houdt jullie op de hoogte.