heeft iemand nog een goed werkende dynamo en wat moet die kosten,voor een renault 5 gtturbo uiteraard
het is wel zeer belangrijk om te weten of die nog goed goed is,een kappotte heb ik zelf ook al liggen
Ach 't is Frans, dus 't enige wat naar de klote gaat zijn de koolborstels. Die kan je gewoon bekijken als de achterkant losschroeft.
Als je met een persluchtspuitje op 't schoepenrad blaast, kan je 'm trouwens ook wel zo hard rond laten draaien dat je eventuele verrotte lagers gaat horen.
De kans dat er wat anders overleden is is erg klein, zou ik er maar op gokken.
Als je met een persluchtspuitje op 't schoepenrad blaast, kan je 'm trouwens ook wel zo hard rond laten draaien dat je eventuele verrotte lagers gaat horen.
De kans dat er wat anders overleden is is erg klein, zou ik er maar op gokken.
rev it like a rental
dynamo F180,- nieuw dan ga je toch niet tobben kan wel maar dan weet je niet wat je hebt misschien volgende week weer stil