Als kersverse gtt owner kon voor mij na een paar zondagen prutsen de lol van de week beginnen , mijn gtt met 250000 op klok (weet je tenminste dat er nie aan gedraaid is ) kostte 1100 piek , zat er wel een nieuwe kop en kleppen op. Rij er inmiddels een week mee rond naar volle tevredenheid , alleen iets baart me zorgen : assik lang op de snelweg rijd :120km, 3000 toeren , dus een licht werkende turbo, zakt mijn oliedruk in naar 0,5/1 bar , mijn vraag is dan ook , is mijn turbo versleten of heppik een nieuwe oliepomp nodig ?????, of moet ik me nix van die meter aantrekken en hebben jullie dit ook ?
-
- Erelid - RvT
- Berichten: 5939
- Lid geworden op: do 15 feb 2001 0:00
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
- Locatie: Ouddorp
sjees welkom op onze site.
<a href="/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=183&forum=6&start=0">stel je eerst even voor</a> in de daarvoor bestemde topic (gewoon klikken) op de link
Doe vervolgens een <a href="http://www.renault-tuning.com/search.php">Search</a> op het forum met je vraag.
Kom je er dan nog niet uit post dan hier even een reply en dan zullen de antwoorden komen.
Graag ook even je aandacht voor de <a href="http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?forum=17"> gebruikershandleiding</a>.
Thank u
10o
site admin
Zo dat was het adminstratie gedeelte nu effe antwoord op je vraag. Als ik met de mijne rijd dan staat mijn oliedrukmeter netjes op 4. Stationair staat de mijne op 2. Dus het is niet echt in orde als jij rijd (en dus oliedruk moet hebben) dat hij dan op de 0,5/1 staat.
<a href="/viewtopic.php?mode=viewtopic&topic=183&forum=6&start=0">stel je eerst even voor</a> in de daarvoor bestemde topic (gewoon klikken) op de link
Doe vervolgens een <a href="http://www.renault-tuning.com/search.php">Search</a> op het forum met je vraag.
Kom je er dan nog niet uit post dan hier even een reply en dan zullen de antwoorden komen.
Graag ook even je aandacht voor de <a href="http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?forum=17"> gebruikershandleiding</a>.
Thank u
10o
site admin
Zo dat was het adminstratie gedeelte nu effe antwoord op je vraag. Als ik met de mijne rijd dan staat mijn oliedrukmeter netjes op 4. Stationair staat de mijne op 2. Dus het is niet echt in orde als jij rijd (en dus oliedruk moet hebben) dat hij dan op de 0,5/1 staat.
rijdend 5 bar
stationar 1.5 bar
kan ook zijn dat je sensor kapot is die zit voor op je karter voor de radiateur
stationar 1.5 bar
kan ook zijn dat je sensor kapot is die zit voor op je karter voor de radiateur