Hallo jongens, Ik ben van plan om een 5 alpine turbo te kopen maar wat zijn de zwakke punten van een 5 alpine turbo. De wagen heeft iets van 2 jaar stil gestaan en is een week geleden weer aan de loop geweest.
Ik heb zelf de wagen bekeken en er zit wel werk aan. Verders is alles goed, het interieur is nog piekfijn en van buiten ziet hij er vrij strak uit. Op een paar plekjes zit roest maar verder is hij aardig strak. Hij heeft trouwens voor belangstellenden nog 2 renault 5 alpine`s en 1 alpine turbo te koop. 1 alpine turbo is een sloper. Ze zijn spotgoedkoop maar er zit wel veel werk aan op sommigen. Van de prijzen weet ik niets van behalve waar ik belang bij heb. Bij die man in de schuur staan ook nog 2 race clio`s van bleekemolen en zijn dochter(volgens mij) rijd in een gt turbo phase 1
Zo het nu lijkt koop ik die alpine turbo maar eerst moet ik goedkeuring van mijn ouders krijgen omdat die bij hun thuis moet staan.
Dus waarschijnlijk is er binnenkort ook een 5 alpine turbo bij de club.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte als ik hem koop en wat er aan mankeerd.
Groet van catrinus
Mijn neefje is plaatwerker/spuiter en heeft een paar jaar terug twee vijfjes helemaal opgeknapt één alpine turbo en een gtl die ik later heb gekocht,ze zijn helemaal kaal geweest en overal kom je roest tegen.
let op de bodem,drempels,deuren,spatborden raamrubbers e.d trouwens na een jaar gaan ze weer rotten,maar het rijd wel erg leuk
let op de bodem,drempels,deuren,spatborden raamrubbers e.d trouwens na een jaar gaan ze weer rotten,maar het rijd wel erg leuk
Zo'n R5AT is zo'n verschrikkelijk gaaf karretje! Ik heb er een gehad en er verschrikkelijk veel lol mee gehad. Serieus jammer dattie te rot was om op te knappen (ik had de tijd nodig voor m'n R4AT). Ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad, behalve een dooie startmotor omdat er geen hitteschild onder het uitlaatspruitstuk zat en vaak een bevroren carburateur omdat er een K&N filter op zat...
Een tip: niet liften in een degelijke bocht; dan sta je achterstevoren...
Gegroet, Folkert.
Een tip: niet liften in een degelijke bocht; dan sta je achterstevoren...
Gegroet, Folkert.
Renault 4 Alpine Turbo's are fun
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1
Ik heb wel een tel.nr. voor je 06-53757125 die kan er wel meer over vertellen. Trouwens die alpine turbo gaat niet door wegens ruimte gebrek en een ander project. Ik ben wel opzoek naar een schade gt turbo phase2 omdat ik nog veel onderdelen nodig heb voor mijn andere gt.
Bedankt, ik heb gister even met de RDW gebeld en de Alpine Turbo van mijn broer bestaat nog wel, hij staat in de bedrijfsvoorraad van een garage bedrijf, ze geven aleen verder geen informatie, kan je wel schriftelijk op vragen á 16,- piekies, ik ga morgen dat nummer even bellen.
Die zwarte alpine turbo waar ik een oog op had kostte 1250,- evenals een blauwe 5 alpine
Deze man had in totaal 9 5 alpinetejes gehad. Hij heeft toen een ongeluk gehad(is over de kop geslagen en in het kanaal beland) en heeft een dwarslesie. Hij zit in een rolstoel en verkoopt de wagens. die zwarte die ik wou hebben zag er nog strak uit van binnen. buiten zat wat rost maar niet erg. deze man is een echte renault gek. Zijn vader liet alle wagens die bij hem thuis stonden zien en dat was echt vet.
Hij had daar 2 race clio`s van fam. bleekemolen, een 5 alpine coupe, een gt turbo phase 1, en nog 4 alpinetjes die te koop staan. Echt een renault liefhebber maar vanwege zijn ongeluk kan hij niet veel meer. En zijn pa kan ze ook niet restaureren vanwege tijd gebrek.
Deze man had in totaal 9 5 alpinetejes gehad. Hij heeft toen een ongeluk gehad(is over de kop geslagen en in het kanaal beland) en heeft een dwarslesie. Hij zit in een rolstoel en verkoopt de wagens. die zwarte die ik wou hebben zag er nog strak uit van binnen. buiten zat wat rost maar niet erg. deze man is een echte renault gek. Zijn vader liet alle wagens die bij hem thuis stonden zien en dat was echt vet.
Hij had daar 2 race clio`s van fam. bleekemolen, een 5 alpine coupe, een gt turbo phase 1, en nog 4 alpinetjes die te koop staan. Echt een renault liefhebber maar vanwege zijn ongeluk kan hij niet veel meer. En zijn pa kan ze ook niet restaureren vanwege tijd gebrek.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
mijn grijze 5 alpine turbo komt daar ook vandaan via via
wie heeft het nr?/adres
nog mooier e mail
wie heeft het nr?/adres
nog mooier e mail
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
On 2001-07-23 14:33, Chris
wrote:
Catrinus, regel aub even wat info over die witte als je tijd en zin hebt, bedankt alvast.
He Chris wat heb jij met witte wagens?

Heb je nog een sloop 5 gtt nodig volgens mijn broertje staan er bij ons een stuk of 5. Dat is zeer zeldzaam dacht ik. Ik zal binnenkort wel effe kijken of het interessant is voor de leden voor onderdelen en zo. Dan zal ik er wel effe een stukkie over schrijven.