Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Maus

Sinds afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe Clio 1.6 16V :smile: :smile: met onder andere Xenon-koplampen. Als ik die aanzet, heb ik prachtig mooi licht, maar de medeweggebruikers schijn ik van hun sokken... ietsiepietsie te hoog afgesteld dus. Nu is m'n vraag: hoe kan ik die afstellen? Binnen uit de auto gaat niet; geen draaiknopje te vinden en op de koplampunit zelf zit ook geen stelknop.
Heeft iemand enig idee?
Wouter.

Bij xenon verlichting hoort een automatische koplamp afstel inrichting dus in de auto zal je geen draaiknop vinden, onder de kap zal je wel iets kunnen verstellen maar dan weet je dus nog niet of ze goed staan want je zal er wel gewoon aan gaan draaien dus het beste wat je kan doe is ff terug naar de garage om je koplamp hoogte telaaten afstellen
Maus

Ik ben er vanmorgen gelijk mee naar de garage gegaan, daar zullen ze het aanpassen. Wat ik begrepen heb van de chefwerkplaats is dat ze van de fabriek-af al juist afgesteld horen te staan. De garage doet er dus verder niets mee, dan vraag ik mij eigenlijk af waar ik dan die fl 837.00 afleverkosten voor betaal.....
Marius

Wat zei je? fl 837 afschepingskosten ?

tja, die garages weten het te brengen tegenwoordig he.
Maus

Yep! Dat is inderdaad niet mis. En dat voor alleen een beetje poetsen en een volle tank benzine.
Maar goed, de extra kosten van de overheid (fl 190.00) zijn ook absurd. Mag je een verwijderingsbijdrage betalen bij aankoop van een nieuwe auto!! >-) Wanneer je 'm hebt inruild, mag de volgende eigenaar ook nog eens een verwijderingsbijdrage betalen...
Plaats reactie