Hey jongens,
Alles goed? Hier niet. Heb voorgisteren te horen gekregen dat mijn contract 15 augustus afloopt en dat het niet verlengd wordt omdat ze me niet meer vertrouwen. Stelletje homos. 1 maand geleden hebben ze Sanne eruit gewerkt. En waar ik me over kan opwinden is dat ze 2 weken geleden met mij een gesprek hebben gehad en hadden ze het over uitbreiding in Maastricht en Hoofd-TD en weet ik wat voor een vooruitzichten allemaal. En wat ik heel achterbaks is dat iedereen dus meer verdiende als mij, zelfs een klasgenoot van me krijgt een contract bepaalde tijd met meer loon en cursussen erbij. Lekker he, dubbelgenaaid houdt beter. Ik moet nu nog een maand werken en dan ben ik daar weg. Maar misschien wordt ik wel ziek. Pak ik ze zo een beetje terug, dan kunnen ze me geen vakantie dagen laten opnemen en moeten ze me die ook nog uitbetalen. Maar ja, dan gaan we weer opzoek naar de arbeidsmarkt. Maar nu zit ik een beetje te doppen, of weer computers, of misschien toch de autowereld in.
Dus maar eens effe kijken of er wat interessants te vinden is.
groetjes
Het kutte vindt ik nu dat ik weer ergens anders moet beginnen. En bij beginnen zit een lagere loon normaal. Nou kreeg ik al bitter weinig, maar ik wil echt een minimale loon hebben van 2600 of meer per maand. Dat was ik ook van plan voor te gaan vragen daar, misschien dat ze me daaarom eruit hebben geschopt omdat ik niet meer voor 2200 wilde werken. Maar met welke baan kan ik beginnen met 2400 netto, want voor weiniger wil ik me absoluut niet meer kapot werken.
iemand een idee
Groetjs
iemand een idee
Groetjs
Effe kijken.
Ik heb VBO elektro D-Nivo 4-jarige opleiding afgerond
en MBO Electronica-telematica 4 jarige opleiding afgerond.
en mijn zwemdiploma's
oftewel LTS en MTS
groetjes
Ik heb VBO elektro D-Nivo 4-jarige opleiding afgerond
en MBO Electronica-telematica 4 jarige opleiding afgerond.
en mijn zwemdiploma's

oftewel LTS en MTS
groetjes
denk niet dat een badmeester zoveel zal verdienen als ik wil behalen. En de hele dag in die chloor lucht. DEnk ik niet zo gezond.
maar eens verder kijken wat er te vinden is.
groetjes
maar eens verder kijken wat er te vinden is.
groetjes