Als die goed in de lak zou staan dan zou er meer voor gevraagd kunnen worden denk ik.
Nu is het denk ik wel redelijk maar niet goedkoop. Bedoel het is leuk als een auto veranderd is maar door andere velgen ofzo wordt een auto echt geen honderden guldens meer waard, ok in dit geval door de GT-tuning spullen misschien wat meer, maar 8000,- is best geld.....
Ja motorisch wel. Waar optisch (buitenkant) is helemaal standaard op veralgen en andere velgen na. Dan zou ik daar eerst wat aan veranderen.On 2001-07-16 12:03, Goof wrote:
Je heb aan de andere kant wel meteen een GT waar ong. alles aan gebeurd is waar je aan kan denken (en dan laat ik McLain er ff buiten:lol::lol: )
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja jij en ik , maare ik geloof niet dat er voor 40.000 aan verbouwt is . misschien met alle vastlopers erbij dat je op een totaal bedrag komt en dan nog vind ik het veel .
ga je nog iets bijzonders doen roy vandaag ?
Goede Morgen, he Chris als je dit lees, hoe is het met m'n As? 
Vanavond gaat de Devil eronder, jippie,..
eerst eens fff wat geheugen gaan prikken in m'n computer.

Ja maar als je alles uit gaat rekenen wat ze alleen al aan onderdelen bij gt tuning hebben gekocht, dan ga je denk ik toch wel die richting op. Aanschaf van de auto zit er wel bij dacht ik.On 2001-07-16 12:08, HAAS wrote:
ja jij en ik , maare ik geloof niet dat er voor 40.000 aan verbouwt is . misschien met alle vastlopers erbij dat je op een totaal bedrag komt en dan nog vind ik het veel .
5 GT Turbo '88 GT5
Het is al middag TackOn 2001-07-16 12:18, Tackinardie wrote:
Goede Morgen, he Chris als je dit lees, hoe is het met m'n As?

5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh ik mis wat , wat voor een as ? ene ik dacht dat je al een beetje ruzie had met de buren , tackie ( open devil)
ik ben niet veel van plan roy , ik ga ff naar de schuur wat rotzooien aan de 5 jes enz als je zin hebt omlangs te komen ,best als je je veveelt
ik ben niet veel van plan roy , ik ga ff naar de schuur wat rotzooien aan de 5 jes enz als je zin hebt omlangs te komen ,best als je je veveelt
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
jongens jullie zijn allemaal vrij zo te zien wat doen jullie nog binnen man het is prachtig mooi weer dan ga je toch niet achter je pc zitten kom op mannen aan de 5'jes sleutelen.. 
Vanaf morgen zal ik steeds minder te zien zijn op deze MASTER site. Want ik ga mijn huissie opknappen.

Vanaf morgen zal ik steeds minder te zien zijn op deze MASTER site. Want ik ga mijn huissie opknappen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
huissie ik wist niet dat je dat had . je verteld mij ook niets he . maare succes ermee heb ie hulp nodig met iets hoor ik het wel
Rechter Aandrijfas Haas, die ging Chris regelen, zat bij mij veel speling op.
En ik heb een Tamme Remus eronder zitten, Die ruzie ging meer over de snelheid dan over het geluid,

En ja Roy, het is middag, kut...
En ik heb een Tamme Remus eronder zitten, Die ruzie ging meer over de snelheid dan over het geluid,

En ja Roy, het is middag, kut...
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Sinds donderdag heb ik mijn eigen huissie vlak bij waar ik nu woon een heel relaxed hoek huis. Morgen om 9:30 mijn sleutel ophalen dus dat is wel oke. Het is een huurhuis van de woningbouwvereniging maar dat geeft niets de huur is lekker laag. En het is mijn eigen stekkie. Ik ga proberen mijn verjaardag daar te houden en anders zal ik dit jaar nog even in de tuin van mijn moeder het feest moeten houden.On 2001-07-16 12:28, HAAS wrote:
huissie ik wist niet dat je dat had . je verteld mij ook niets he . maare succes ermee heb ie hulp nodig met iets hoor ik het wel
Nou haas ben je nu weer op de hoogte

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
euh ik ga nu over 15 min weg dus half 2 ben ik er zeker
bedankt tino voor de update
bedankt tino voor de update
ello!!
ik was langsgewipt, zeg maar gerust langsgereden rond 8 uur
Moest me vriending om 8 uur ophalen dus kon er helaas niet bij zijn.
Zag wel weer mijn oude liefde, de 205, staan!!
Wat betreft die harry waar jullie het over hebben. Is dat nou die blauwe ph1????? Das de enigste gt in den haag waarvan ik weet dat er echt veeeeel is in verbouwd.
Weet je mischien hoe ik in contact kan komen met diegene? Mischien heb ik een maatje die er intresse in heeft.
Greetz!
ik was langsgewipt, zeg maar gerust langsgereden rond 8 uur

Moest me vriending om 8 uur ophalen dus kon er helaas niet bij zijn.
Zag wel weer mijn oude liefde, de 205, staan!!
Wat betreft die harry waar jullie het over hebben. Is dat nou die blauwe ph1????? Das de enigste gt in den haag waarvan ik weet dat er echt veeeeel is in verbouwd.
Weet je mischien hoe ik in contact kan komen met diegene? Mischien heb ik een maatje die er intresse in heeft.
Greetz!
Ed, voor jouw duidelijkheid, er rijden in Den Haag twee gasten rond.
Dit is familie van elkaar, alleen weet ik niet meer wat het van elkaar is.
Zij hebben beiden onder hun GT-motorkap vooral een hoop 'blauw' en GT-Tuning.
Buitenkant is strak, maar verder alleen verlaagd (Harry 10cm!!!!!!) en dikke velgen.
Harry was op Schevingen afgelopen zaterdag, zijn maat/broer/neef gaat z'n GT verkopen (zover ik dus begrepen heb).
Dit is familie van elkaar, alleen weet ik niet meer wat het van elkaar is.
Zij hebben beiden onder hun GT-motorkap vooral een hoop 'blauw' en GT-Tuning.
Buitenkant is strak, maar verder alleen verlaagd (Harry 10cm!!!!!!) en dikke velgen.
Harry was op Schevingen afgelopen zaterdag, zijn maat/broer/neef gaat z'n GT verkopen (zover ik dus begrepen heb).