Hey mensen.
Ik was net effe aan het kijken bij autoweek en dan kun je het merk kiezen en dan bv occasion. Dan kun je de auto kiezen en dan krijg je een menu met alle versies ervan. Dan klik je een uitvoering aan en klikt op tonen. Dan krijg je opeens weet ik wat voor info door. Ook de R21 Turbo en de 5 GT turbo maken van de partij uit. Dus ga je gang en klik maar raak op hele leuke autos
Of is dit oud nieuws?
mzzl
<font color=blue>Nou, heb ff gekeken... kijk ik bij renault 5 gt turbo en bij het onderdeel motor. En wat staat er bij "turbo"??? NEE
Ze zeggen dat de renault 5 gt turbo geen turbo bevat??? Da's sterk!
Nog paar foutjes :
metalic lak : nee (moet ja zijn)
schuif/kantel dak : nee (moet ook ja zijn)
sportsotelen : nee (moet ook ja zijn)
Ze zeggen dat de renault 5 gt turbo geen turbo bevat??? Da's sterk!
Nog paar foutjes :
metalic lak : nee (moet ja zijn)
schuif/kantel dak : nee (moet ook ja zijn)
sportsotelen : nee (moet ook ja zijn)
Was een keer in de heilige koe op rtl een onderdeel van het programma dat kijkers auto's gingen testen.
Was er een keer een vrouwtje die samen met 2 gasten een aantal japanners aan de tand ging voelen.
Op een gegeven moment mocht ze een eindconlcusie doen, zegt ze o.a.:
" De auto heeft een goed weggedrag, WANT de pedalen staan erg lekker. "
En dat zonden ze dus echt gewoon uit....
Was er een keer een vrouwtje die samen met 2 gasten een aantal japanners aan de tand ging voelen.
Op een gegeven moment mocht ze een eindconlcusie doen, zegt ze o.a.:
" De auto heeft een goed weggedrag, WANT de pedalen staan erg lekker. "
En dat zonden ze dus echt gewoon uit....
<font color=blue>HAHA
vrouwen!

ik heb ook ff gekeken maar ze hebben inderdaad niet helemaal door dat er op een renault 5 gt TURBO een turbo heeft! waar hebben ze in frankrijk anders die naam vandaan gehaald
heb geen idee maar het klinkt wel leuk net als in duitsland hee een dikke turbo dan gaat de kap open en wat zie je een 1.4 TL blokje
-
Ach, er zijn zo veel auto's waar zo'n sticker op zitOn 2001-07-15 18:57, boost wrote:
ik heb ook ff gekeken maar ze hebben inderdaad niet helemaal door dat er op een renault 5 gt TURBO een turbo heeft! waar hebben ze in frankrijk anders die naam vandaan gehaald
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zit daar een sticker met turbo op ? , dat wist ik niet dat dat zo was .