People..
Om aan alle club discussies een eind te maken en om de sfeer op renault-tuning.com weer terug te laten keren zoals het was heeft het bestuur besloten om vanavond een meeting te houden.
Hier even een klein verslagje.
We hebben alle meningen gepeild van het internet en hebben dit uitvoerig besproken.
Alle voor en tegens zijn tegen elkaar afgewogen en dit is de conclusie :
<center>RTC is officieel</center>
Hoe het voor de rest verder gaat zal de aankomende dagen/weken gaan blijken er zijn nog wat lopende zaken die afgehandeld moeten worden.
Het bestuur zal er zorg voor dragen dat elk gesprek over de club op renault-tuning terug te vinden is zodat wij jullie voldoende zullen informeren.
Wij hopen hiermee heel veel renault rijders bij elkaar te gaan brengen en dat we met z'n alle een hele toffe tijd tegemoet gaan zien.
M.v.g. :
Renault Tuning Club.
P.s. Graag in deze topic jullie reply's en geen nieuwe topics aanmaken dit met het oog op onze database...
Misschien is het handig om alle club-info ook in een aparte directory te zetten ?
Zonder mogelijkheid tot reageren. Net als de nieuwsbrief en de meetings. Dan kan iedereen in 1 oogopslag zien hoe het ervoor staat. Dit lijkt me erg handig voor mensen die maar af en toe op de site komen. Dan hoeven ze niet het hele forum door te spitten.
Ben nieuwsgierig hoe alles uit gaat werken.
Later
Zonder mogelijkheid tot reageren. Net als de nieuwsbrief en de meetings. Dan kan iedereen in 1 oogopslag zien hoe het ervoor staat. Dit lijkt me erg handig voor mensen die maar af en toe op de site komen. Dan hoeven ze niet het hele forum door te spitten.
Ben nieuwsgierig hoe alles uit gaat werken.
Later
-
- Contacteer:
Mag ik het team bij deze feliciteren? 

jaOn 2001-07-09 23:49, Mr. TX wrote:
Mag ik het team bij deze feliciteren?![]()

thnx,
er komt op zeer korte termijn ook nog een stuk op de site te staan waarin wij als bestuur nog even reageren op de discussies van de afgelopen periode.
Wij hopen hiermee nog wat duidelijker te zijn.
er komt op zeer korte termijn ook nog een stuk op de site te staan waarin wij als bestuur nog even reageren op de discussies van de afgelopen periode.
Wij hopen hiermee nog wat duidelijker te zijn.
-
- Contacteer:
GEFELICITEERD!!On 2001-07-10 16:58, grossie wrote:jaOn 2001-07-09 23:49, Mr. TX wrote:
Mag ik het team bij deze feliciteren?![]()
![]()

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op di 10 jul 2001 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer: