Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Tijn
Contacteer:

Hoi McLain, was jij al bezig geweest met het plaatsen / uitzoeken van de clio 16v schijven op je GT?

Ik vroeg me namenlijk af of je daarmee nou ook spacers tussen de remtang en het fuseestuk nodig had, want ik kan voor weinig zo'n setje krijgen nu.....
Laatst gewijzigd door Tijn op di 10 jul 2001 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Die spacers heb je zeker weten nodig.

Gr, Peter
Michel S.
Contacteer:

Die spacers heb je nodig, maar ik zou je aanraden om ook de klauwen van de clio te pakken. Die kun je gewoon erop zetten en dan ben je van het probleem af met die spacers. En waarschijnlijk heb je dan nog meer rem-vermogen.

groetjes
Tijn
Contacteer:

Ah, mooi, dan doe ik dat gewoon.....

Ik heb het welbekende laguna-schijven verhaal nog eens nader uitgeplozen en vond het voor nu toch wat prijzig worden....
De restauratie van mijn vijfje loopt toch al redelijk uit de hand....
Michel S.
Contacteer:

ik denk dat ik de meester ben in restauratie die uit de hand loopt. Ik heb inmiddels al 14.000 uitgegeven aan nieuw onderdelen en materiaal. Nou ben ik vandaag nog gaan tellen en er komt nog een 9000 piek bij voordat die op straat is. En dan komt nog eens alle electronica die ik erin wil hangen met computer. Dus reken nog maar eens 2000 piek erbij. Maar ja, dan heb je wel wat

groetjes
Laatst gewijzigd door Michel S. op wo 11 jul 2001 1:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijn
Contacteer:

Ja, je hebt gelijk.. dan valt dat van mij nog wel mee..... :lol:
Marius

Mclain, hoe gaat je dat ding strax eigenlijk verzekeren ?
Michel S.
Contacteer:

ik ga proberen all-risk, maar nu staat die al op wa-extra. Maar eens met de verzekerings agent bellen daarover.

mzzl
Michel S.
Contacteer:

weet je hoe erg het uit de and is gelopen, ik dacht eerst met 1500 piek ruim klaar te zijn. erg he
Marius

Hahaha ja dat is dan hard gegaan.

Maar het wordt dan ook wel een helse machine!
Tijn
Contacteer:

Raar kan dat lopen ja.... Subframe is nu bij mij subframe - draagarmen - aandrijfas - spruitstukpakkingen - schokdempers - ashoezen - stuurhuishoezen - stabistangrubbers - bouten - koppelling - olieleidingen - enzovoorts....
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oeps , endas waarschijnlijk pas het begin . het blijft een 5
Tijn
Contacteer:

komt goed, hij moet gewoon weer netjes worden.....
Tijn
Contacteer:

voor diegenen die geinteresseerd zijn in mijn project:

Het gaan dus inderdaad clio 16V schijven worden, de hele set, dus schijven en klauwen. Ferrodo blokjes erbij.

Het gaat al weer ergens op lijken gelukkig, hoewel hij nog steeds zonder blok in de brug hangt...

Voorophanging ziet er nu wel fantastisch uit.. alles nieuw, koni's eronder...
De schokbrekers zijn gemonteerd met "magic cambers" om het camber voor verstelbaar te maken :smile:

bij het demonteren van het interieur kwam ik achter wel wat roest tegen, dus dat moet ook nog even netjes bewerkt worden, de hele motorruimte is nu echter roestvrij.
Plaats reactie