Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

Dat deze BBQ tot nu toe heel erg gezellig we hebben zelfs RENAULT-TUNING.COM in de SCHUUR !!!! dus beter kan niet tijdens het eten kijken of er nog wat leuks gebeurd met een opkomst van 98% en dat is niet lullig bedoeld !!

Jammer dat er sommige onder ons zich niet geroepen voelen om effe te bellen als ze niet komen.... :evil:
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ik moet zeggen, erg cool om met een laptoppie en een GSM midden in Zeeland euhhzz zuid-holland (sorry tino, :wink: ) een post te kunnen doen op de site. Errug grappig wel zelfs. Lekker eten ook, en die Brouwersdam is wel een hele gave plek om met mooie weer een lekker fotoshoot te houden.
Geslaagde middag!
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.renault-tuning.com/renault5/idx.php" TARGET="_blank">www.renault-tuning.com/renault5/idx.php</A><!-- BBCode End --> ...
Laatst gewijzigd door Bas op ma 9 jul 2001 0:08, 1 keer totaal gewijzigd.
bruno @af
Contacteer:

smakelijk !!! :wink:

Bruno (met honger :lol: )
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Ja mensen dit is het leven volop bbq'en en internerden vanuit die sleutelschuur.

Het uitzicht is geweldig volop vette wagens voor de ingang.

Volgend jaar weer maar dan onder de naam : RTC bbq :smile:
Laatst gewijzigd door Tino op ma 9 jul 2001 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan-Geert (Momentsleutel)

smakelijk eten jongens :smile: hoe is het weer?
[/quote]
Pieter
Contacteer:

het was redelijk weer vandaag,tino had een party tent neer gezet dus was goed te doen
groetjes mario onder grossie's naam :grin:
Arjen

Tof dat het zo leuk is geweest. Ik kom zelf ook net onder de partytent vandaan (ook geBBQ). Maar helaas met het uitzicht op maar 1 snelle Renault en geen Renault-tuning.com.
Ik lees de verhalen nog wel.

Later maar weer !!!!!!!!!!!!!!
Tino
Erelid - RvT

Mensen het was waanzinnig.

Iedereen die geweest is nog harstikke bedankt voor de gezelligheid ik vond het super tof (en mijn vriendin ook).

Maxxy & Henk waar waren jullie hopelijk niets ernstigs gebeurd?

Marco,Pat & Sydney klote dat jullie er niet waren. Marco hoop dat je wagen snel weer in orde is. Maar had effe gebeld naar me om het te vertellen had ik wel effe gewaardeerd liep nu allemaal rare dingen te denken i.v.m. de afgelopen discussies.

Gasten bedankt... :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ben net thuis, het was echt supergezellig, het weer viel gelukkig erg mee, we hebben eerst even gezelig gebabbeld, daarna naar de Brouwersdam gereden voor wat mooie foto's en daarna hebben we (ik eigenlijk :smile:

Voor alles was piekfijn gezorgd, koffie, voorgerechten dmv salades, ERG veel lekker vlees, ijs weer koffie etcetc.....
En uiteraard had 10o ruim voldoende ingeslagen om het tot een zeer geslaagd "feestje" te maken.

Volgende week al wat te doen 10o? :lol:
Er is toch zat vlees over! :wink:

De omgeving bij 10o is ook erg mooi, ik kreeg gelijk een soort vakantie gevoel toen ik richting zijn huis ree, echt heel gaaf!

Nogmaals TINO & ANTOINETTE & Moeder Van Tino, hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en de goed georganiseerde en zeer geslaagd, gezellige BBQ!

( oja jongens, was het lekker, het vlees????? :smile:!)
Laatst gewijzigd door Chris op zo 8 jul 2001 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
mario

ja was een geslaagde bbq :cool: ,eten was perfect ondangs het weer hebben we ons prima vermaakt in de garage box +party tent .
met dank aan de mensen :cool: die deze dag tot een suc6 hebben gemaakt !
groetjes mario +ingrid
Never drive faster than your angels can fly
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hey 10o,

Klasse geregeld, echt goed voor mekaar. Bedankt voor de gastvrijheid je moeder en voor het regelen je vriendin en jezelf :smile:

Mzzl

Bas
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Menno

Niet echt origineel van me, maar nog ff bedankt allemaal (jullie weten zelf wel wie) , t was super!!
rev it like a rental
Pieter
Contacteer:

Het was zeker super,

een geslaagde meeting.

Tino, Antoinette en moeder Tino, bedankt voor de goede zorgen.

En jongens bedankt voor de gezelligheid. Toch weer een hele geruststelling om na al die discussies gewoon een zeer geslaagde meeting te hebben...
Anonymous

Hey 10o,
:lol: ik kon gewoon ruiken dat de sate's waren aangebrand :lol:
alleen zonde dat de zon er niet echt was op de dam anders had je mooie plaatjes kunnen maken!

Later
Jan-Geert (Momentsleutel)

oke ik lees dat het leuk is geweest perfect toch??? ik zal de pictures binnenkort ff kijken als ze online staan ? waren er veel 5jes?? of ook andere autos??
Tino
Erelid - RvT

Effe een opsomming van de auto's die er waren :

7 Gt Turbo's
1 Kangoo (met Renault tuning sticker :lol: )
1 21 turbo
1 Nissan (toch mario?)
1 Volvo

De foto's komen binnenkort wel online ik doe het allemaal via de ouwe manier dus vandaag worden twee volgeschoten rolletjes naar de ontwikkelaar gebracht en als ze terug zijn dan knal ik ze op mijn website.
marco

klopt tino ik had je ff moeten bellen, maar zoals ik al zei daar stond mijn hoofdt ff echt niet naar,ik was/ben nog steeds verry pissed off dat mij dit weer gebeurt net voordat ik hem ga spuiten maar ja life sucks he ,tegenslagen moeten er ook zijn ,nu moet ik deze week proberen die nieuwe platen en drukgroep erin te knallen en dan snellie naar de spuiter, maar dat lukt wel/hoop ik/
andere keer beter,ik vindt het ook heel jammer dat ik er niet bij kon zijn bij de b.b.q ik had me er echt op verheugt,en ja over dat van op het forem tja tino was ik al bijna weer vergeten,no big deal,was gewoon meningsverschil komen we wel samen uit,ik laat jullie wel weten hoe het is gelopen allemaal,ik zal wel niet meer zo veel op het forem zitten ff voor een week auto gaat nu voor ,dusse see ya all groetjes marco
Anonymous

Tino nogmaals bedankt en al de mensen die meegeholpen hebben en dat Chris niet zo op moet schepen over zijn BBQ kunsten want Tino en Ik hebben meer achter de BBQ gestaan dan Chris :lol:

en het was SUPER !!!!

jammer dat ik met de Volvo was maar dat heeft zijn reden de 5 is volgend jaar aan het begin van de zomer pas af (als het allemaal mee zit want je weet nooit wat je allemaal tegen komt als je hem uitelkaar gaat halen.)
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma 9 jul 2001 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Goof

Helaas heb ik afgezegd; ik baal echt als een stekker dat ik er niet bij was.
De avond ervoor was er prive iets gebeurd waar ik niet echt blij van kon worden, en zondag ben ik eigenlijk (snip- en snipverkouden) niet meer van de bank gekomen.
Bonus was dat ik die avond stand-by stond ivm werkzaamheden. Dat houdt dan voor mij in dat ik bij evtentuele calamiteiten binnen een uur op werk dien te zijn, in Bussum in dit geval.
Dat is ook nog gebeurd, echter pas tegen 12u 's-nachts.

Nogmaals, ik baal er van. Was er graag bij geweest, had me er behoorlijk op verheugd, ook omdat 10o naar m'n uitlaat zou kijken en Tacki nog steeds een aantal stickers voor mij heeft die ik er inmiddels al heel graag op had zitten.
Ik zal binnenkort wel even contact met jullie opnemen hoe of wat...

Ik hoop in ieder geval dat jullie allen weer een onvergetelijke dag gehad hebben, en ik wacht de foto's/video wel af.
Enne.....,ik heb 10o van te voren gebeld. Niet om het één of ander, maar, hé......
Tino
Erelid - RvT

Goof dat heb ik dus de hele dag gezegd zo van : "neem nou Goof die belt teminste nog"

Maar laten we er aub over ophouden wie wel of niet gebeld heb. Ik (spreek even voor mezelf) heb het gisteren fantastisch gehad. Dank jullie wel tot ziens...
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

hee je lunch (restjes bbq ) is we voorbij nu hoor ! :lol:
Goof

Baal nog steeds...........:sad::sad:
Anonymous

ga dan nog effe 2 tellen zitten schamen en kom dan gewoon lekker de volgende keer en neem dan twee keer zoveel gezelligheid met je mee want het was al SUPER laat staan dan ofterwel KOP OP en tot de volgende keer !!!!!
jnjansen_r5gtturbo

Ben ook net wakker, en wilde via deze weg ook ff meedelen dat ik het reuze naar mijn zin heb gehad en dat ik zelfs s'nachts nog wat had om aan de BBQ terug te denken(lekker spekkie met rooie stier) :lol:, dus
BEDANKT, TINO & ANTOINETTE & MOEDER Van Tino voor de fijne dag.
-----------------
De mzzl en tot ziens, Jeof
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op ma 9 jul 2001 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Tino hoe bevalt dat al een week Speklapjes en Sate ????
Tino
Erelid - RvT

Gisteren zijn de laatste stukjes vlees in de koekepan opgemaakt, was heerlijk.
Plaats reactie