Hi,
Ik wil reuze graag lid worden van jullie club en wil er ook best wel voor betalen.
Maar nu lees ik de verschillende topics en heb wel ff wat opmerkingen. Jullie beginnen gelijk met vergaderingen en notulen en dergelijke.
Er zittne hier nog al wat haken en ogen aan.
- Begin het niet gelijk al te serieus.Dit schrikt nieuwe leden af en je krijgt alleen maar ruzie(kun je wel zien hier in het forum)
- Als je contributie gaat heffen, maak dan een brief en vertel de mensen naar wie het geld gaat en waarvoor het geld in bedoeld, anders krijg je weer van die vragen.
En zeg niet van ...telefoonkosten. Als je een belangrijk persoon wilt zijn binnen de club, dan kost dat geld. Natuurlijk kun je wel een vergoeding krijgen, maar als je iets wilt betekenen binnen de club, dan moet je realiseren dat het geld kost.
Natuurlijk kan de homepage en dergelijke wel door de contributie betaald worden
Ik zal zeggen hoe wij het hebben gedaan( Small Cars Tuning Club):
We heffen geen contibutie (dat is onze eigen keuze)
We hebben het in het begin gewoon als een grap gezien. En zie nu wat het is geworden!!
Laat ik het zo zeggen....begin niet te serieus. Anders is de disillusie zeer groot als het fout gaat.
Sorry dat sommige mensen zich nu aangevallen voelen. DAT IS ABSOLUUT NIET DE BEDOELING!!!
Ziet dit als een tip.
Ik wou dit gewoon ff schrijven, omdat ik allemaal dingen hier las. Jullie doen echt zo verschrikkelijk moeilijk met de oprichting.
Ok thanx, het is natuurlijk ook erg moeilijk om via Internet een duidelijk beeld naar buiten te geven over de invulling. Iedereen lult door elkaar.
Verder vind ik de dicussie niet erg hoor, is een beetje als een goeie voetbalwedstrijd. Beetje strijd maakt het alleen maar interresanter. En kom je misschien wel tot andere gedachten, of beter gedachten.
Zat net nog even die GTI tuning&Disign te lezen met ju twingo, vette wagen.
Verder vind ik de dicussie niet erg hoor, is een beetje als een goeie voetbalwedstrijd. Beetje strijd maakt het alleen maar interresanter. En kom je misschien wel tot andere gedachten, of beter gedachten.

Zat net nog even die GTI tuning&Disign te lezen met ju twingo, vette wagen.

-
ehhh .... hij is eigenljik van mijn moeder ....
Laat ik het zo zeggen:
De standaard twingo is van mijn moeder .... de rest is van mij.
Laat ik het zo zeggen:
On 2001-07-08 21:23, twingoman wrote:
ehhh .... hij is eigenljik van mijn moeder ....
Laat ik het zo zeggen:

Maakt toch verder niet uit, als je moeder maar wel op de velgen en bumpers let met inparkeren!