Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Ik heb effe een topicje aangemaakt want mijn vriendin is een beetje in trouble.

Ik zal maar beginnen bij het begin

Mijn vriendin(SnK) loopt nu stage bij een niet te noemen bedrijf(anders maak ik reclame, laatste wat ik op dit momment wil doen). Ze heeft altijd haar best gedaan, maar er zijn wat voorvallen geweest. Daar is ook een voorval bij geweest waar het bedrijf een fout heeft gemaakt ten gunste van mijn vriendin(ze had wat dingen gekregen, en 6 maanden later moest ze die terug geven, anders werdt er een politie rapport opgemaakt waarvan zij dus werdt beschuldigd van diefstal en heling). Mijn vriendin heeft het niet zonder slag of stoot terug gegeven, maar met die bedreigingen van diefstal enzo, zag ze geen andere uitweg. Nu heeft het bedrijf 2 weken voor het einde van haar stage gezegd dat ze niet meer met haar verder wilde. Het stage-gesprek zou de dag erna plaatsvinden, maar de bedrijfsleiding vondt het nodig om dit te verplaatsen om demotivatie tegen te gaan. Door vakantie en dergelijken vindt het gesprek dus pas over een ruime tijd plaats. Mijn vriendin wil dus nu verder gaan studeren en heeft op het laatste momment nog een test kunnen doen om te kijken of ze die gerichte studiecursus mocht deelnemen. Die test heeft ze ruimschoots gehaald en ze kon dus toegelaten worden. Dus niet. Omdat mijn vriendin haar stagegesprek niet heeft gehad heeft ze dus nog geen eindpunt, en dus ook geen diploma, of tenminste iets wat aantoont dat je alles gehaald hebt van die opleiding, kan ze niet door met hetvolgende nivo. Wanneer haar stagegesprek heeft plaatsgevonden is die cursus dus al begonnen. Dat zou betekenen dat ze dus een jaar moet wachten met die cursus omdat de leiding het nodig vondt om het gesprek uit te stellen. Wat nu?? Ze heeft geen werk meer en ook geen diploma waar ze mee kan aantonen dat ze de kennis bezit om systeembeheerster te worden en ze wil absoluut geen rekken gaan vullen(zou ik ook niet doen). Ze is natuurlijk boos, en ik uiteraard ook. Is het mogelijk dat zij het bedrijf aansprakkelijk stelt wegens belemmeren van studie of iets dergelijks. En zo het bedrijf kan naaien zoals zij haar hebben genaaid??

ik hoor het wel als iemand wat weet.

groetjes
Mclain
Anonymous

je kan drie dingen doen,kijk op http://www.monsterboard.nl,daar staan heel veel dingen en kijk of je iets tegenkomt dat erop lijkt.
je kan ook naar het arbeidsbureau gaan,en vragen wat voor rechten je hebt.
of je kan de rechtshulp inschakelen,kost dacht ik 25 gulden maar ze doen alles voor je(spreek uit ervaring)

succes
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

C4 doet wonderen :smile:

jermaine heb even twee post weg gehaald van je drie keer hetzelfde was een beetje te veel van het goede.
Anonymous

oke,er ging wat mis,de laatste tijd gaat er wel wat vaker mis met mijn browser.als er maar niks mis gaat met mijn turbo'tje.
morgen effe startmotor vervangen
Tino
Erelid - RvT

ga je je startmotor vervangen suc6 gozer. Dat is pas klote werk om te doen.
Anonymous

ach,valt wel mee,een renault 5 uitbouwen met polyester,dat is pas klotewerk,maar mechanische dingen,met het juiste gereedschap kom je een heel eind
Tino
Erelid - RvT

Dat is waar ja. He dit heb ik je al eens eerder gevraagd kom jij uit helevoetsluis?

bij de weg zou jij je ook even voorstellen in de topic die er voor is (of heb je dat al gedaan?)
Anonymous

ik kom oorspronkelijk uit rotterdam,maar heb een huis gekocht in hellevoetsluis,maar woon er nog niet.
heb 2 gtturbo,een "normale" blauwe fase 1 en een uitgebouwde ook fase 1,deze is wit,maar wordt compleet overgespoten in een andere kleur,ligt een nieuwe motor in en alles is vernieuwd,startmotor,dinamo,echt alles.
alletwee zijn grijs kenteken,dus lekker goedkoop.
Tino
Erelid - RvT

Ha koel dan komt er binnen kort dus bij mij in de buurt ook een gt scene. Ben n.l. de enige op heel goeree overflakkee met een gt turbo.
Pieter
Contacteer:

En daar heb ik voor gezorgt...
Tino
Erelid - RvT

yep daar heb jij voor gezorgd. Maar dat geeft niet ons jan was toch geen echt GT TURBO freak
Chris
Erelid - Moderator - RvT

On 2001-07-05 11:42, jermaine wrote:

alletwee zijn grijs kenteken,dus lekker goedkoop.
Is even duur als een geel kenteken.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Mclain,

als ze NT4/W2K kennis heeft kan ze zo aan de slag in de detachering. Doorgaan voor MCSE, CNE, RHCE of CISCO, jezelf certificeren en je hebt meer dan elke MTS je kan geven (op boekhouden na dan.... :r )

Mijn werkgever doet nix in Limburg, maar er zijn er genoeg die dat wel doen....

Suc6

Btw, dat is zeker een MTS technische informatica of niet?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Plaats reactie