Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Hallo daar, Nou mijn GT is weer goedgekeurd (had niets anders verwacht hoor :grin: ). Maar nu heb ik weer wat leuks als ik mijn koppelingspedaal intrap dan trap ik er af en toe eens door heen. Ik heb dit ook al gehad bij mijn oude (always trustfull) 5 TL. Achterop je koppelingspedaal zit een plastic tandwieltje (het tandwieltje is niet rond maar half rond) en daar zijn de tandjes af gesleten. Weet iemand waar ik zo'n los tandwieltje ken halen of moet ik daar een heel nieuw pedaal in zetten?
.:: TurboPowerr ::.
Anonymous

Volgens mij is dat een geheel en kan je zo bij de dealer bestellen.
mathijs

ja het is een geheel als je eerst informeert wat hij kost als het nou echt duur is hebben wij er ook nog een liggen(het clubje uit den haag) kan je misschien wat geld schelen!
Tino
Erelid - RvT

ik gaat morgen effe bellen en dan hoort je het wel..
mathijs

is goed wie weet is dat onderdeel niet zo duur dan kun je het beter nieuw kopen. nog iets weet jij mischien iemand die een deurvanger links met cpv(centrale portier vergrendeling)heeft?
zo ja hou me aanbevolen!!
Tino
Erelid - RvT

Probeer eens Jetab te vragen die heeft een extern renault magazijn :smile: ik heb zelf een Ph 1 en daar zit geen centrale portier vergrendeling in helaas :sad:
Plaats reactie