Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marco

hallo mede turbo freaks,eindelijk is het zover ,de auto gaat gespoten worden ,vandaag ff gebeld met de spuiter en ik kon hem aankomende vrijdag al brengen,toen heb ik dus met nee moeten antwoorden want zondag is de meeting van tino en die wil ik voor geen goud missen en daar wi ik dus echt met mijn eigen turbo heen , dus hebben we het verschuift naar maandag ,moet ik wel ff afkicken want ik ben hem een weekje kwijt ,jammer genoeg,maar daarna oooohhhh baby, meteen als tie klaar is maak ik foto's en zet ik hem op het net
groetjes marco
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Kicke voor je, hou je hem dezelfde kleur of gaat hij een andere kleur worden?
marco

he tino ook hier :lol: , nee hij gaat een ietsje andere kleur worden hij wordt origineel rouge roubi, robijn rood metalic van renault, dusse zodra die klaar is zet ik meteen een paar pics op het net
groetjes marco
Michel S.
Contacteer:

hey marco.

kiks dat je hem gaat laten spuiten. Waar laat je het doen, en hoeveel gaat het kosten??

Enne als die af is, dan mag ik toch wel eens komen kijken.

Groetjes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

TOF Marco!
Ben zeer benieuwd!
marco

hello guys,tja mc clain je bent altijd welkom om eens te komen kijken als tie klaar is ,ik laat het doen bij een meneer die al heeeeeeeeeel lang auto's spuit, ik help hem mee de auto te demonteren ,te schuren,en natuurlijk weer op te bouwen ,en dan doet hij dat klusje voor 1500 piek,valt lekker mee ,en ik heb al wat spuitwerk van hem gezien en dat was echt heel mooi gedaan,dus ik heb er alle vertrouwen in,trouwens wat ik jullie ben vergeten te vertellen ik heb laats weer ff geboft joh,mijn voorbumper is gescheurt aan de zijkant en op nog twee plaatsen dus die moest ik dan helemaal klaar gaan maken voor te spuiten , kom ik bij een geluk een nieuwe turbo rijder tegen en die zegt mij dat een vriend van hem een fhase 2 spoiler heeft liggen puntje gaaf , dus ikke bellen met die goza ik gaan kijken en ja hoor puntje gaaf en de kleur is rood,wat een toeval ,ik kon de bumper en een fhase 1 grill ook als nieuw menemen voor het magiche bedrag van jullie geloven het niet fl 50 piek
ikke ff geboft ahahahahah :lol::lol:
nu komt die voor spoiler er natuurlijk op en mijn nieuwe achter raam spoiler kicken ik kan niet wachten dat die klaar is ,o ja ook nog de witte blinkers erop en de rode telerbladen en de r 19 style grille
jihoeeeeeeeeeeeeeeeeee
groetjes marco
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Marco, gaaf, laat even weten hoe het geworden is (foto)!!

Wat voor ene kleur is de phase I grille?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
marco

he bas , die fhase 1 grill is wit parelmoer achtig maar wel nog puntje gaaf,hoezo????
heb je er een nodig , geef maar een gil
marco

trouwens bas je komt toch ook naar tino zijn b.b.q dan neem ik die grill wel mee dan kun je ze zien
groetjes marco
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Marco,

ik zoek nog een grijze, maar andere kleur mag ook wel als ie gaaf is.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
marco

nou bas hij is nog puntje gaaf hoor , ik neem hem wel mee naar tino en dan kijk je maar of je hem wilt hebben ,
groetjes marco
Plaats reactie