okee guys,eindelijk een olossing voor mijn velgen,zoals jullie nu ondertussen wel weten heb ik een uitgebouwde gtturbo,het was me dus eindelijk gelukt om een foto te laten zien(zie mijn andere topic).maar ik was dus op zoek naar hele brede velgen en wat blijkt nou,in Hellevoetsluis verbreden ze velgen,wel stalen velgen,maar dat geeft niet.
dus ik op zoek naar die velgen die je vaak onder amerikanen ziet,die chrome velgen.
Die heb ik laten verbreden naar 9J!!!.met een rand van 7,5 cm.echt breed
o ja,die duitse site,Reichhard Motorsport,kunnen we daar niet me zijn allen bestellen want dat is wel een hele vette site.
Zat te denken aan een achterklepspoiler en andere leuke dingetjes,
wie weet toevallig hoe duur het is om een kleppendeksel van gtturbo te verchromen?
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
He jermaine, Effe een vraagje. Kom jij uit Hellevoetsluis?
Ik zie namelijk regelmatig een Witte en een rode Gt turbo rijden daar in de buurt en nu vroeg ik me zo af of jij dat niet was.
Later
Ik zie namelijk regelmatig een Witte en een rode Gt turbo rijden daar in de buurt en nu vroeg ik me zo af of jij dat niet was.
Later
he, wat is het adres van die tent waar ze die velgen verbreden, want een maat van me zoekt nog andere velgrande voor zijn velgen voor een Alpine.
Verkopen ze daar ook van de randen die je met van de boutjes vast moet zetten?
Zoals op die 3 delige velgen.
Verkopen ze daar ook van de randen die je met van de boutjes vast moet zetten?
Zoals op die 3 delige velgen.
-
- Contacteer:
Ik wil ook mijn velgen laten verbreden , wat kost dat ongeveer?
Ik wil de orginele velg van een r5 verbreden naar 7x13

B18FT... what else ?