Ik heb een pagina gevonden, daar kun je best wel lachen. De <!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.antibx.nl" TARGET="_blank">Anti Citroen BX site</A><!-- BBCode End -->. Als je die verhalen leest wat daar opstaan, echt lachen. Maar om franse auto's zo af te kraken, ARGHHHHHH.
see for your self
Ga nou niet lopen zeuren over BX'en !(lol)
Mijn vriendin heeft er 1 gehad. Daar heeft ze in 1 jaar bijna 50.000km mee gereden en nooit problemen. Supercomfortabel mee naar Zuid-Frankrijk geweest. Dat doe je met een turbo'tje niet. En haast geen afschrijving !
Die dingen kosten gebruikt geen drol en verkoop je dan een jaar later weer voor haast dezelfde prijs. (twee gehaktballen).Lager zakken in prijs kunnen ze haast niet.
Mijn vriendin heeft er 1 gehad. Daar heeft ze in 1 jaar bijna 50.000km mee gereden en nooit problemen. Supercomfortabel mee naar Zuid-Frankrijk geweest. Dat doe je met een turbo'tje niet. En haast geen afschrijving !
Die dingen kosten gebruikt geen drol en verkoop je dan een jaar later weer voor haast dezelfde prijs. (twee gehaktballen).Lager zakken in prijs kunnen ze haast niet.
Ik was wat op gathering of tweakers aan het neuzen en zag opeens een topic waarin iemand vroeg of die nou wel of niet met zijn auto op vakantie moest gaan. Het ging dus om een BX. En daar stond op een gegeven momment bij die antwoorden dat urltje bij. Vondt het wel lachen. Maar effe over Citroen. Mijn moeder heeft zo'n AX first clas 1.1i . Mijn vader is boswachter, dus die auto is op plaatsen geweest die zijn nog niet in kaart gebracht, en dat ding blijft maar hobbelen. Het enigste mankement wat die heeft gehad is de waterpomp en dynamo na tichtal jaar. Dus als die BX half zo betrouwbaar is, kun je de wereld ermee rondrijden
Ik ben trouwens ook van plan een Anti pagina op te richten. Een Anti golf, of CRX ofzo. Lijkt me wel lachen.
Groetjes
Ik ben trouwens ook van plan een Anti pagina op te richten. Een Anti golf, of CRX ofzo. Lijkt me wel lachen.
Groetjes
-
Veel slap gelul, en volgens mij rijden ze daar in een aftanse oude rot mercedes(bij foto "onze BX").
Ik wens ze veel plezier!!:lol:
p.s. Slopen kunnen ze ook niet, of zo'n BX moet ze sterk zijn, want ze krijgen hem met een moker niet eens verrot.
:lol::lol::lol:
Ik wens ze veel plezier!!:lol:
p.s. Slopen kunnen ze ook niet, of zo'n BX moet ze sterk zijn, want ze krijgen hem met een moker niet eens verrot.