En Jeoffrey.. Gebruik zelf MP3towav converter, maar weet niet of ie kan wat jij wilt.....wat wil je eigenlijk....van wat naar mp3 converten???
Hij wil van WMA naar WAV.
WMA = Windows Media Audio ofzo, is en beveiligd windows / microsoft formaat. Ik weet niet of dit al voldoende gekraakt is om alles lekker te kunnen converteren.
Alles is al gelukt, ik heb een converter proggie van een maat van me "gekregen"(shufflerconverter) en dze kan dus ook van wma naar WAV, dus dat probleem is ook opgelost.
On 2001-06-27 23:54, maxxy wrote:
Iedereen moet een microfoon uit z,n kofferklep hangen en 5min gaan blazen en het geluid opnemen en dan een cd uitbrengen,
The-sound-of-music
He Marcel, als ik dan toch een cd met auto geluiden opzet in mijn auto, kan ik beter mijn raampie open doen, hoor ik zeker een zuiverder geluid dan dat gekraak dat uit mijn boxen komt
In de auto wordt slechts en alleen zware TECHNO gedraaid (abba niet echt mijn ding........ )
En geen CD in mijn auto, ken nogal wat mensen (=noemen zich dj's) die met regelmaat tapie voor me in elkaar draaien.
Over zware bassen gesproken.........
Laatst gewijzigd door Goof op do 28 jun 2001 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.
We gaan gewoon pollen ok? Iedereen geeft een aantal nummers, trance of rock, polletje en de meeste stemmen komen op de cd. Zijn er veel nummers en veel stemmen, maken we 2 verschillende cd's
Als je bv bij trance begint, kan je naar steeds hardere house/gabber. Daar past atari achter aan, en daarachter kan weer allerlei rock. Heb je alle smaken, en toch een beetje geleidelijk verloop
Ok, hier wat voorstellen va nrs die we erop zouden kunnen zetten:
Sunny side up - Please do come with me
Cygnus X - Superstring (of was het nu SuperBra?)
Dj Tiesto & Ferry Corsten - Gouryella
Seal - Killer (ATB Remix)
Dj jurgen - better of alone
Jamiroquai - Cosmic Girl
David Lee Roth - Just like Paradise
Def Leppard - Animal
Motley Crue - Kickstart my Heart
Jefferson Starhsip - We built this city on rock & roll
Foreigner - I just died in your arms tonight
Eros Ramazaotti ft Tina Turner - Cose della vita
Fleetwood Mac - Everywhere
Madonna - Like A Prayer
Toto - Africa
Outfield - I just want to use your love
Wham - the edge of heaven
Laatst gewijzigd door Marius op za 30 jun 2001 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat is een goede vraag. Ik denk dat we eerst een lijst moeten maken waarin we iedereens voorkeuren ingooiien. Daarna gewoon stemmen op die lijst.
Iedereen krijgt dan bv 25 punten, die hij mag verdelen over de nummers. Het maximale per nummer is bv 5 en je moet minimaal 10 nrs kiezen ofzo.
Maar dan moeten we een lijst hebben met bijvoorbeeld maximaal 50 a 60 nrs .
Misschien kunnen we per categorie (trance, rock etc) een soort voorselectie houden.
Laatst gewijzigd door Marius op za 30 jun 2001 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe we dat met stemmen en punten moeten doen komen we wel uit. Ik vroeg me alleen af hoe we dat "site-techisch" kunnen doen. Zou 't makkelijk zijn om daar een scriptje oid voor te gebruiken?
Ik denk dat het pollen teveel werk is en onoverzichtelijk. Ik denk dat het beste is dat er gewoon cd-voorbeelden worden gegeven zoals jou Marius. Denk je ook niet Je hebt trouwens ook mail