Kan iemand mij een ongeveer uitleggen hoe ik m'n auto achter omlaag moet gooien? ik wil het namelijk eerst ff zelf proberen voordat ik m'n nieuwe dempers er onder krijg!
On 2001-06-27 17:10, ZjorZ wrote:
weet niet iemand of er ergens een site is waar dit opstaat (gtturbo.org hacken heb ik al geprobeerd )
Ik ga komend weekend de foto's maken van het aanpassen van de torsieveren. Ik hoop ze zondagavond op de site te hebben (http://www.r5gtturbo.nl). Uiteraard wordt dan ook aandacht besteed aan het zelf maken van een slagtrekker.
Kan iemand mij overigens vertellen wat de afmeting van het gat in de torsiestaaf is (M8 of M10). Hoeft ik niet eerst te kijken welke draadstang ik moet halen.
On 2001-06-26 21:21, ZjorZ wrote:
nee... heb die vriend van me nog niet gezien...... maar als ik hem zie vraag ik het meteen!
He zjorz ! heb je hem al gezien??
Shit Jah..... ik heb m al een paar keere gezien maar ben vergeten het te vragen.... maar het duurt nog wel een tijdje omdat we het spul nog niet hebben bestelt
maar ik vraag m nog wel ff (asap) wat hij er voor moet hebben!!
Ga effe bij de Dealer langs en laat hun het doen want het is een klote werk zelfs als je gereedschap heb en als het bij hun allemaal mee zit zijn hun binnen 1 uur klaar en als het tegen zit lukt het niet zoals bij mij het zat helemaal vast gerot