In deze topic wil ik even de interesse polsen voor een rijvaardigheidstraining voor de RTC via 333EVENTS.
Ik ga nog even een precieze berekening uitvoeren over wat er allemaal mogelijk is, maar het volgende zou bijvoorbeeld kunnen
Op een doordeweekse dag (sorry kan niet anders) een programma met:
- Slipoefening 180 graden "garageparkeren"
- Slalomrijden op tijd met een cupclio 16v
- Stuur en remtechniek training / lijnenrijden op het circuit.
Aan het einde van de middag zou het geleerde dan bijvoorbeeld aan een test onderworpen geworden kunnen worden door met de eigen auto op tijd een aantal ronden neer te zetten.
kosten tussen de 350 en 400 gulden , tevens afhankelijk van het aantal inschrijvingen, minimaal 20 personen.
Laat even weten wat jullie van een dergelijk voorstel vinden.....
Dat is jammer wandt ik heb laatst een rijvaardigheids cursus gekregen van mijn ouders. In augustus moet met mijn eigen auto naar assen komen. Ik verheug me er nu al op
.
-----------------
Eat my dust

-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op ma 25 jun 2001 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Is wel shit dat je daar een rijbewijs voor nodig hebt. Mijn vriendin vindt dat namelijk echt super-vet, maar mag dat nog niet doen. Heeft namelijk wel een auto, maar geen rijbewijs.
mzzl
mzzl
Ja dat lijkt me wel wat.
Wil alleen wel vroeg genoeg horen waar en wanneer het is zodat ik vrij kan nemen. En dat met je eigen auto rijden zie ik ook niet zitten eigenlijk.
Maar verder lijkt het mij wel wat.

5 GT Turbo '88 GT5
Lijkt mij ook wel wat, maar inderdaad, doordeweekse dag moet ruim van te voren afgesproken worden. Dat dan natuurlijk iv m werk enzo.
Overigens, op tijd rijden met m'n eigen auto, dat bewaar ik liever voor de openbare weg.......
Overigens, op tijd rijden met m'n eigen auto, dat bewaar ik liever voor de openbare weg.......

Als ze wel kan autorijden maar alleen nog even moet slagen kan ze wel aan een antal onderdelen meedoen.On 2001-06-25 20:11, Mclain wrote:
Is wel shit dat je daar een rijbewijs voor nodig hebt. Mijn vriendin vindt dat namelijk echt super-vet, maar mag dat nog niet doen. Heeft namelijk wel een auto, maar geen rijbewijs.
Met je eigen auto zou een optie kunnen worden ofzo, dat je de keuze hebt tussen een golfje GTI van 333EVENTS of je eigen auto voor het rijden van de getimede ronde.On 2001-06-25 21:16, Roy Steenland wrote:
Ja dat lijkt me wel wat.Wil alleen wel vroeg genoeg horen waar en wanneer het is zodat ik vrij kan nemen. En dat met je eigen auto rijden zie ik ook niet zitten eigenlijk.
het is maar een gedachte....
ruim vantevoren zal het zeker worden, daar het redelijk druk is in het zomerseizoen.
EenOn 2001-06-26 10:05, Tijn wrote:Als ze wel kan autorijden maar alleen nog even moet slagen kan ze wel aan een antal onderdelen meedoen.On 2001-06-25 20:11, Mclain wrote:
Met je eigen auto zou een optie kunnen worden ofzo, dat je de keuze hebt tussen een golfje GTI van 333EVENTS of je eigen auto voor het rijden van de getimede ronde.On 2001-06-25 21:16, Roy Steenland wrote:
Ja dat lijkt me wel wat.Wil alleen wel vroeg genoeg horen waar en wanneer het is zodat ik vrij kan nemen. En dat met je eigen auto rijden zie ik ook niet zitten eigenlijk.
het is maar een gedachte....
ruim vantevoren zal het zeker worden, daar het redelijk druk is in het zomerseizoen.

5 GT Turbo '88 GT5
Ik krijg z'n dag voor nix op Zandvoort.
Ik heb Huub Vermeulen daar een paar keer geholpen, dat is al leuk en krijg nu ook nog een circuit dag kado...
Mzzl....
Ik heb Huub Vermeulen daar een paar keer geholpen, dat is al leuk en krijg nu ook nog een circuit dag kado...
Mzzl....
Roy, de enige manier om op je dak te gaan is door niet te luisteren naar je instructeurs.
De impreza club is niet al te lang geleden geweest en heeft het zonder kleerscheuren overleefd.
Desalnietemin kan ik me voorstellen dat je het niet wilt uitproberen met je eigen auto hoor.
Er is echter maar een beperkt aantal auto's beschikbaar om dergelijke proeven mee te doen. Ik kan kijken wat ik kan regelen, maar dan moeten er wel wat meer positieve reacties zijn dan nu.
momenteel zijn de geinteresseerden:
Ploegah
Roy
McLain
Goof
Bas(?)
en ondergetekende natuurlijk
kom er dus nog minimaal 14 te kort om de dag exclusief RTC te maken.
De impreza club is niet al te lang geleden geweest en heeft het zonder kleerscheuren overleefd.
Desalnietemin kan ik me voorstellen dat je het niet wilt uitproberen met je eigen auto hoor.
Er is echter maar een beperkt aantal auto's beschikbaar om dergelijke proeven mee te doen. Ik kan kijken wat ik kan regelen, maar dan moeten er wel wat meer positieve reacties zijn dan nu.
momenteel zijn de geinteresseerden:
Ploegah
Roy
McLain
Goof
Bas(?)
en ondergetekende natuurlijk
kom er dus nog minimaal 14 te kort om de dag exclusief RTC te maken.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Jemig de pemig
Niet zo principieel mensen.
Wat rukt het nou of je in een Golf voertuigbeheersing leert of in een Renault? Het gaat m.i. om het principe, toch (allebei voorwielaandrijving, allebei snel, klaar)? Ik zou ook niet met mijn Renault het circuit op gaan, mooi dat er dan toch Golfjes zijn?
Ik zie het wel als een dagje uit, moet ff kijken of ik er het geld voor over heb, maar denk het wel....
Niet zo principieel mensen.

Wat rukt het nou of je in een Golf voertuigbeheersing leert of in een Renault? Het gaat m.i. om het principe, toch (allebei voorwielaandrijving, allebei snel, klaar)? Ik zou ook niet met mijn Renault het circuit op gaan, mooi dat er dan toch Golfjes zijn?
Ik zie het wel als een dagje uit, moet ff kijken of ik er het geld voor over heb, maar denk het wel....

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Sanne, mijn vriendin, heeft ook wel intresse. Wanneer er niet genoeg intresse is vanuit hier, weet ik denk ik wel nog een paar collegas wat intresse hebben.
Groetjes
Groetjes
Nee mijn moeder heeft nog geen gt maar waarschijnlijk koopt ze mijn rooie over als de andere klaar is. En mijn kraan staat nog niet op de site. Mijn oude kraan wel, Staat naast de daf vrachtwagen op de groepsfoto. (links daarvan). De site van spandauw wordt niet bijgehouden teveel werk aan het hoofd 
-----------------
Eat my dust

-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op wo 27 jun 2001 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://Http:/www.debeste.nl/spandauw" TARGET="_blank">Http:/www.debeste.nl/spandauw</A><!-- BBCode End -->
Hier wat foto`s en info over mijn werk
-----------------
Eat my dust
Hier wat foto`s en info over mijn werk
-----------------
Eat my dust
Laatst gewijzigd door catrinus op zo 1 jul 2001 0:19, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Catrinus, probeer die foto eens met een hoofdletter (Mvc) 

Is het een idee om de rijvaardigheids training die sommige wel willen volgen te combineren met de megane club en crs?
Dit scheelt in de kosten denk ik. De megane club heeft al iets in de planning, klik <!-- BBCode Start --><A HREF="http://members4.boardhost.com/meganecoupe/msg/5371.html" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> voor info daarover.
Dit scheelt in de kosten denk ik. De megane club heeft al iets in de planning, klik <!-- BBCode Start --><A HREF="http://members4.boardhost.com/meganecoupe/msg/5371.html" TARGET="_blank">hier</A><!-- BBCode End --> voor info daarover.
-
Ik wil ook! Met me 2 broers 
DAt wil zeggen, als het niet om deze cursus gaat, want dat vind ik een beetje te duur, denk ik

DAt wil zeggen, als het niet om deze cursus gaat, want dat vind ik een beetje te duur, denk ik

Tarieven
De kosten van de privétraining rijvaardigheid bedragen fl. 950,- excl. BTW. per persoon.
Dit is inclusief verzekering, gebruik van eigen auto, lunch.
Voor speciale afspraken en individuele arrangementen (sliptraining, training op circuit): tarieven op aanvraag.
Laatst gewijzigd door Stefijn op di 2 okt 2001 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Zijn er al concrete antwoorden mbt cursussen?
10o, jij zou ook nog informeren toch?
Wat is trouwens jullie 'rijervaring'? Hoe nemen jullie bijv. rotondes met nat weer etc?
(Misschien leuk voor een nieuwe topic?
)
10o, jij zou ook nog informeren toch?
Wat is trouwens jullie 'rijervaring'? Hoe nemen jullie bijv. rotondes met nat weer etc?