-
- Contacteer:
That's easy!
Foto openen in Photoshop > resolutie aangepast tot 450 x .. > opslaan (webfoto) > resolutie opnieuw aanpassen tot 3cm x .. > opslaan (thumbnail)
Mr TX, je hebt er mooie shots tussen zitten, mijn complimenten... ff afwachten hoe die van mij zijn geworden (camera is nie zo snel, en moet nu nog ff, want we hebben eerst nog ff een andere uitlaat onder Cyco's 5 gedopt en geflexed)
-
- Contacteer:
Dus ze heeft het virus ook te pakken Catrinus? 

-
- Contacteer:
Thnx Blasto!
En Chris. En de anderen 

Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 24 jun 2001 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Het enigste virus wat mijn moeder heeft is het griep virus
. En wat mijn moeder mooi vind aan een gtt is dat hij zo pittig is. Makkelijker bij het inhalen en invoegen.

There will be plenty of time to rest when your dead
Omdat ik vanaf thuis maar 1 file per keer kan uploaden, zal ik pas morgen de foto's online zetten, maar ik kan al wel zeggen dat ze goed gelukt zijn... kheb wat minder op de details van de auto's gelet, maar heb wel wat leuke sfeerimpressies op de gevoelige plaat/schijf gezet 

Toen we vanavond de video bekeken viel het nogmaals op wat voor strakke velgen er onder de Renault 19 zaten, echt bruut!!
Die 19 zag er ook mooi uit! alleen jammer van die roest op de motorkap, maarja welke renault roest nou niet

Ik ga nu lekker slapen naar zo'n vermoeide dag, Lekker dromen over mijn GTTJE
Ziet er zeker goed uit, al die foto's. Vast een leuk feestje geweest, vandaag.
Ben benieuwd of die 19 alweer een beetje bijgekomen is van m'n mishandelritje vrijdagavond. Sjesus wat vraagt zo'n apparaat er om...............

Ben benieuwd of die 19 alweer een beetje bijgekomen is van m'n mishandelritje vrijdagavond. Sjesus wat vraagt zo'n apparaat er om...............

rev it like a rental
1 foto wil ik jullie alvast laten zien, dodelijk slachtoffer van vandaag.. (foto is erg groot, heb nog geen tijd gehad om ze aan te passen, komt morgen allemaal)
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://home.hetnet.nl/~blasto/dsc00026.jpg" TARGET="_blank">Splut!!</A><!-- BBCode End -->

<!-- BBCode Start --><A HREF="http://home.hetnet.nl/~blasto/dsc00026.jpg" TARGET="_blank">Splut!!</A><!-- BBCode End -->

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Whahaaa
Mijn neef had het er ook al over (grimassen op zijn muil en splutttt geluiden maken).
Maarreh echt gelukkig wordt ik niet van deze (kromme
) foto. Een hoop werk aan de winkel nog! 
Mijn neef had het er ook al over (grimassen op zijn muil en splutttt geluiden maken).
Maarreh echt gelukkig wordt ik niet van deze (kromme

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
We willen ze allemaal zien Mr TXOn 2001-06-24 18:41, Mr. TX wrote:
Ben al ff bezig geweest met de foto's, maar moet flink schiften, of het worden allemaal kleine fotootjes....
-
- Contacteer:
Ok, zet er morgen nog wel een aantal foto's bij. Misschien wel veel van hetzelfde dan, maar ok
Die Clio kwam inderdaad op het allerlaatst, hebben we nog 5 min. staan praten en zijn we (ik, Marius, Catrinus en Erwin) tegelijk weggereden.
-
- Contacteer:
He Blasto, kan die ene foto niet bij de horror-gallery? 

-
- Contacteer:
Ok, de rest van de foto's staat er ook bij. En Marius, die andere foto's waren te onduidelijk... 
http://members1.chello.nl/~r.nieuwenhuis6/gtmeeting
http://members1.chello.nl/~r.nieuwenhuis6/gtmeeting
Ik heb wat troubles om mijn foto's online te krijgen, ze hebben de ftp toegang gesloten voor ip adressen die niet inbellen bij hetnet.
Ben dus nu met die beheerders bezig te regelen dat ik het wel weer kan.
Hierdoor gaat het ff wat langer duren dan ik verwacht had.
Ongeduldige mensen wil ik de foto's ook wel mailen in een zip.
Ben dus nu met die beheerders bezig te regelen dat ik het wel weer kan.
Hierdoor gaat het ff wat langer duren dan ik verwacht had.
Ongeduldige mensen wil ik de foto's ook wel mailen in een zip.
Ik kan op dit moment maar 1 file per keer uploaden via een galige html wizard, en dat sucked, daar ga ik geen 35 foto's mee uploaden.
Ik heb nu wel de ZIP file met alle foto's, maar ik moet de kentekens nog afplakken.
Daarom wil ik ze eerst alleen nog mailen, en zal ik deze ZIP niet online zetten.
Ik hoop dit snel opgelost te hebben.
Voor de mensen die de foto's al graag willen hebben, de file is 2 MB groot, en ik wil ze graag naar je mailen.
ekskwiezmie voor het ongemak.
Ik heb nu wel de ZIP file met alle foto's, maar ik moet de kentekens nog afplakken.
Daarom wil ik ze eerst alleen nog mailen, en zal ik deze ZIP niet online zetten.
Voor de mensen die de foto's al graag willen hebben, de file is 2 MB groot, en ik wil ze graag naar je mailen.
Noproblemo mate!On 2001-06-25 16:29, Blasto wrote:
Ik kan op dit moment maar 1 file per keer uploaden via een galige html wizard, en dat sucked, daar ga ik geen 35 foto's mee uploaden.
Zou gaaf zijn als je ze ook ff naar mij mailed! alvast bedankt

Groeten..Sjors
-
- Contacteer:
Ehmmm, ik heb de kentekens niet afgeplakt.. Is dit noodzakelijk?
Meestal wordt dat wel gedaan, ivm met het de dief gemakelijk maken zeg maar...
Anders kan iemand makkelijk natrekken waar de auto altijd staat (eigenaar gegevens).
Of dat de enige reden is weet ik niet.
Anders kan iemand makkelijk natrekken waar de auto altijd staat (eigenaar gegevens).
Of dat de enige reden is weet ik niet.
Hallo,
Die clio, was dat die blauwe die ook helemaal aan het begin een rondje over de rotonde reed ? Zal vanavond ook ff wat foto's online zetten. Laat jullie nog wel horen waar.
Ja Menno, de 19 leeft nog steeds, maar hij zal inderdaad wel ff hebben moeten wennen aan de opa en oma rijstijl van mij. Tjonge,tjonge wat ging dat hard !!!!!!!!!!!
Alleen jammer dat ik in de overtreffende trap van een snelle auto reed. dan valt het allemaal niet zo op.
Die clio, was dat die blauwe die ook helemaal aan het begin een rondje over de rotonde reed ? Zal vanavond ook ff wat foto's online zetten. Laat jullie nog wel horen waar.
Ja Menno, de 19 leeft nog steeds, maar hij zal inderdaad wel ff hebben moeten wennen aan de opa en oma rijstijl van mij. Tjonge,tjonge wat ging dat hard !!!!!!!!!!!
Alleen jammer dat ik in de overtreffende trap van een snelle auto reed. dan valt het allemaal niet zo op.